Ervaringen hotels

• tine

Nog een vraag over ervaringen: zijn hierm mensen die wel eens in Hotel Wellington zijn geweest?

Deze ligt op 5 minuutjes lopen van de 5th Avenue en het Central Park. Graag zou ik willen weten wat ik kan verwachten qua faciliteiten en dergelijke.

En kun je in dit hotel ook van het internet gebruik maken?

Alvast bedankt.

Groetjes Bettine

• claudia

wij hebben ook in edison gelogeerd begin oktober.

was een prima hotel met eigen badkamer.

alleen vrij klein maar goed zo is dat in New York.

de kamers waren in ieder geval schoon en dat is het voornaamste.

en je kon vanuit het hotel makkelijk overal naar toe.

wij zouden weer voor dit hotel kiezen.

• dieter

Wij hebben via het reisburo dit hotel geboekt :

LE PARKER MERIDIEN****

Gelegen aan 118 West 57th Street

op hun webstek ziet het er allemaal behoorlijk uit, maar via tripadvisor vind ik wel wat klachten, maar ga er ook wel van uit dat klagers makkelijker reviews schrijven dan tevreden klanten.

Iemand ervaring met dit hotel ?

Alvast bedankt

• tine

Afgelopen weekend zijn wij naar New York geweest en verbleven in hotel Welington. Dat ligt tegenover het chique Park Central hotel.

De ligging was perfect, 5 minuten van Central Park en 5 minuten van Times Square, bovendien zat het op de 7th Avenue met veel winkeltjes en dichtbij het Rockefeller Center.

De kamers zijn netjes, niet al te klein, behalve de badkamer die is wat krap. Kamer die wij hadden was schoon en leuk ingericht met een grote spiegel op het bed gericht!

Verder een leuke lounge en een gezellig ontbijtrestaurantje.

Dit is best wel een aanrader als je gewoon niet te veel wilt uitgeven en toch centraal wilt zitten. Moet je alleen niet opkijken als je de hele nacht sirenes hoort loeien!

Groetjes Tine