Prijzen in NY

• Sonja

Even een vraagje, van verschillende mensen hoor ik dat het shoppen in New York veel voordeliger is dan hier bij ons. Maar van veel andere mensen hoor ik juist weer dat het prijspijl veel hoger ligt…… wat klopt er nu?

Tnx,

Sonja

• lena

ik was er in 2000 ongeveer en toen waren de prijzen erg hoog… Ik denk dat nu met de euro (euro/dollar verhouding) de prijzen wel gunstig zijn… maar goed dat is wat ik denk!

ik ga in maart dus ik kan het je dan pas vertellen.

groeten

• Helma

Wij zijn 2,5 week geleden in NY geweest en het is op dit moment uit financieel oogpunt waanzinnig gunstig. De dollar staat heel laag dus de euro is heel veel waard. Toen wij er waren was $ 1,00 slechts € 0,81. Dat is dus heel gunstig ….. het verblijf en alles daar om heen. Inslaan dus!!!! :-))

Veel plezier en gr. Helma

• Helma

Nog even… als je van leuke, bekende, exclusieve merken houdt, ja …. dan is het extra voordelig.

Ik heb b.v. 2 spijkerbroeken van het eigen merk GAP gekocht die hier in NL. al snel € 150,00 per stuk kosten. Toen ik mijn creditkaart-afschrift kreeg zag ik dat ze mij slechts € 52,00 per stuk hebben gekost (toch een verschil van € 100,00!!!!!).

Het is zowieso heel gunstig om de duurdere merken daar te kopen. Je wordt er mee overspoeld. Bijna iedere winkel op de hoek verkoopt leuke (voor ons peperdure) merkkleding.

Have fun!!

Gr. Helma

• Michel

Inderdaad… Merkkleding is veel goedkoper in NY.

Ik heb een paar Puma's gekocht voor 65 dollar die ik hier nog niet voor onder de 100 euro heb gezien….

Er zijn ook bijv. 6 Diesel winkels (Amsterdam heeft er maar 1) waar het veel goedkoper is !!!