vervoer

• yvonne

Hai,

29/11 naar New York JFK en naar Pennsylvania Hotel.

Indien we met het openbaar vervoer gaan wat is dan het makkelijkst?

Is het ook goed aangegeven op het vliegveld? Heeft iemand voor mij een “reisplan openbaar vervoer”? Waar en hoe? Alvast bedankt voor de tips.

• Sonja

Hoi Yvonne,

Das toevallig, de 29e gaan wij ook met zn vijfen naar hotel Pennsylvania!

Echter vliegen wij aan op Newark…

Als het goed is gaan er shuttles naar Pennstation, maar dat weet ik niet zeker….

I.e.g een fijne vakantie. Oja nog een tip 30.11.04 is de treelightning bij Rockefeller om 19.00 tot 21.00 uur. Echt een aanrader! :-)

Groetjes,

Sonja

• lena

wij zijn drie jaar terug gewoon met de taxi gegaan… heel makkelijk - staat voor de deur klaar- de pendelbussen overigens ook.. We waren voor het taxiritje ongeveer 50 dollar kwijt (dus 25 pp) was ideaal

• toverfee

met de shuttlebus vanaf jfk is ong 16 dollar per persoon en je wordt aan de overkant van pensylvaniahotel afgezet

groetjes toverfee

• René

Je kan met de airtrain van jfk voor 5 dollar pp naar het metrostation gaan en vandaar met de metro de stad in a 2 dollar per persoon.

Als je een dag of 6 a 7 gaat kan er overdenken om een weekkaart voor de metro te nemen a 21 dollar pp dan kan je onbeperkt een week lang de metro nemen. anders is een enkele reis 2 dollar per rit pp

Het hangt er dus van af hoeveel je gebruikt maak van de metro. Ik heb er duidelijk veel plezier van gehad

• yvonne

Gedankt. De datum van de kerstboomverlichting op Rockefellar had ik al gezien maar het tijdstip nog niet. We gaan zeker kijkem. Have fun!