Tavern on the green

• Evelien

Hallo allemaal,

Binnenkort vetrek ook ik naar NYC. Ik ben op zoek naar een leuk, sfeervol restaurant in Manhattan, want ik heb iets speciaals te vieren. Nu kwam ik via deze site terecht bij het restaurant ‘ Tavern on the green’. Zo op het eerste gezicht ziet het er erg mooi uit, maar het ziet er ook vrij exclusief en misschien dus nogal duur uit. Kent iemand dit restauarnt? Heeft iemand nog tips voor een sfeervol restaurant?

Dank jullie wel…..

Groetjes Evelien

• Ellentje

Dag Evelien,

Rivercafé heb ik ook al veel goeds over gehoord en is ook heel mooi en romantisch, heeft een terras met uitkijk op de Hudson River.

Groetjes!

• Evelien

Dank je wel voor je snelle reactie!!

• daan

Hoi!

Ja, ik heb daar een keer gegeten, en het is (TE) duur. (Vooral omdat eht met mijn schoonmoeder was… haha) Wel leuk / mooi en speciaal, maar het staat bekend als “America's meest winstgevende restaurant”, en dat komt niet door het enorme aantal mensen wat daar eet… des te meer door de prijs!

Aanrader, maar vergeet je goedgevulde portemonnee niet!

groeten,

Daan

West New York

• silke

..Wij zijn niet verder gekomen dan koffie met cheesecake en cherrypie..lekker maar duur! We zaten boven in de bar .Beneden was een besproken prive lunch..

Dus als je er wilt eten bespreken van te voren .

• Ellentje

Silke en Daan, bedoelen jullie Tavern on the Green of het Rivercafé?

Groetjes!

E.

• silke

Tavern on the green in central park bedoelde ik. Wij zijn daar in oktober geweest.