Van New York tot LA

• ?????

Wie heeft er ooit eens gereisd van new york tot LA? Kun je mij vertellen bij welke organisatie ik moet zijn hoeveel geld ik nodig zal hebben en jouw ervaring?Je mag me altijd mailen SherellaM@hotmail.com.En geen onzin alleen waar ik ook echt wat aan heb? Of wil je zelf deze reis ook gaan maken? Mail dan even!!! THNX….

Liefs Mij

• toverfee

wij zijn vorig jaar via exit-reizen eerst 4 dagen naar new york geweest en daarna met het vliegtuig doorgevlogen naar los angeles

van daaruit zijn we gaan rondreizen met een huurauto

bij exit-reizen kun je ook reizen op maat nemen

laat je wensen aan hun weten en dan maken ze een vrijblijvende offerte voor je

wij waren p.p 1800 euro kwijt voor 4 dagen new york,11 dagen californie en 1 week hawaii

dit was in het hoogseizoen en was inc alle hotels

groetjes toverfee

• Ellentje

Ik veronderstel dat die 1800 Euro de prijs is exclusief drinken, eten en andere pleziertjes?

Groetjes!

E.

• toverfee

ja dat klopt

dat komt er allemaal nog bij

wij hebben best wel veel dingen gedaan aan excursies e.d en wij waren met 3 personen voor 3 weken 3000 euro kwijt incl alle aankopen die we gedaan hebben

het eten kun je zo duur maken als je wilt

groetjes toverfee

• Ellentje

3000 Euro per persoon dus?

• toverfee

nee 3000 euro met 2 volwassenen en een kind

groetjes toverfee

• Ellentje

Sorry hoor Toverfee,

maar nu kan ik ff niet meer volgen… dus jullie hebben aan eten & drinken en ander vertier 3000 Euro gespendeerd?

En dan nog eens 1800 x 2 voor de reis…(waarschijnlijk een vermindering voor de derde persoon, kind)

Het spijt me hoor, maar ik kan er gewoon even niet meer aan uit…

Groetjes!

Ellen

• toverfee

een kleine rekensom

de reis 2 volwassenen 2x 1800 = 3600

de reis 1 kind 50%k 1x900 = 4500

kosten voor excursies eten en drinken voor 3 pers 3000

in totaal waren wij dus 7500 euro kwijt voor 3 weken

groetjes toverfee

• Sanne

Hoi!

Op www.kras.nl staat een reis van New York naar Los Angeles met onderweg o.a. Niagara Falls vanaf 1600 euro. Misschien heb je daar iets aan?

Groetjes, Sanne

• marsha

DANKJE WEL!!!!Hier heb ik heel veel aan!!!Hebben jullie t leuk gehad?