koopjes in NY ?

• dieter

Dit jaar zijn zijn we naar Orlando geweest (vind hier trouwens enkele bekenden terug van het Orlando forum van Ben ;-)

Dit jaar gaan we naar NY. Besef maar al te goed dat de koopjes in de outlet malls in FLorida heel uitzonderlijk zijn, maar zijn er in NY ook dergelijke koopjes en waar ?

Merken die ons interesseren zijn o.a; Hillfiger, DKNY en Ralph Lauren

Alvast bedankt voor de reacties.

• Aïda

Woodbury Common http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=7

• dieter

Bedankt Aida, lijkt me inderdaad een leuk shopping center, jammer dat je er een ganse dag moet voor uittrekken (wij zijn maar 5 dagen in NY)

Ons hotel is in de buurt vanb Central Park. Zijn er daar geen koopjes te doen ?

Heb al iets opgevangen van Century21. Is dat de moeite ?

• Aïda

Een collega van mij was ook maar 5 dagen in New York en vond dit winkelcentrum meer dan de moeite waard. Als je van merkkleding houdt kun je dit winkelcentrum niet overslaan heb ik al van verschillende kanten gehoord.

Zelf heb ik dus niet zoveel verstand van merkkleding…. Voor Century21 moet je even de zoekfunctie hier gebruiken er is al vaker over gesproken.

• ronboy

ben zelf ook geweest naar ny, century21 is de beste om merk kleding te kopen, had zelf veel van th gekocht en van dol. cub. en andere merken, grootste is vlak bij waar de twin towers heeft gestaan