Hoi Suzanne,
Ik wilde eerst los boeken omdat dit toch goedkoper was, maar omdat de vluchten al snel weg zijn (om los te boeken) heb ik nu toch moeten boeken bij een touroperator, en weet je wat?
Ik kwam 30 € duurder uit, dus dat viel reuze mee! Ik kan je exit-reizen écht aanbevelen, ik ben er heel tevreden van. Daar hebben we nu onze trip besteld voor 10 dagen NYC betalen wij 1248,- Euro per persoon (vlucht + hotel).
We zitten in een 4-sterren hotel Affinia Dumont, je moet de comentaren maar eens lezen op :
http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g60763-d292142-r2849278-Affinia_Dumont-New_York_City_New_York.html
Best kopieren en plakken om te bekijken dus…
Het staat heel goed aangeschreven, géén enkel slechte commentaar.
Wees gerust, ik heb er letterlijk maanden over gedaan eer ik er uit was welk hotel ik nu echt ging nemen.
Ik heb ook al gehoord van iemand die ik ken dat het Penn Hotel niet slecht was, maaarrrrrr dat je wél de “kans” hebt dat je een kamer hebt met schimmel tegen de plafond enzo… het is natuurlijk wel zo dat als je je hieraan niet stoort, er geen enkel probleem is, maar ik ben nog steeds op vakantie dus ik ben wel gesteld op een propere en degelijke kamer, New York is ook niet bepaald gratis :-)
Bij Exit Reizen, kan je een offerte laten maken op het aantal dagen dat je zelf wenst én het Hotel dat je zelf wenst, ze hebben geen brochure en werken enkel telefonisch of via internet.
Veel succes met je zoektocht!
Groetjes
Ellen