Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights New Jersey

• Mijke

Hoi! Ik ga samen met een vriendin in mei 2005 een week naar NY. We zijn natuurlijk in gidsen aan het zoeken naar leuke en redelijk betaalbare hotels. Nu zagen we een leuk hotel in New Jersey; Holiday Inn Hasbrouch Heights. Wie kent dit hotel??? Is het qua afstand naar Manhatten te doen? Subway of bus? Graag reacties en alvast reuze bedankt. Andere tips zijn natuurlijk ook welkom!

• cat

Ziet er best leuk uit, maar waarom zoek je niet gewoon een hotel in Manhattan zelf.

Het lijkt mij in ieder geval een beetje onhandig om iedere keer 20 km te reizen naar Manhattan, maar weet natuurlijk niet wat je beweegredenen zijn om in NJ te gaan zitten.(behalve dat zwembad dan, maar dat heeft de Travel Inn in NY ook !)

• mijke

Hoi Cat, Je hebt eigenlijk wel gelijk…Maar het hotel is een stuk goedkoper dat de hotels in Manhattan zelf, vandaar…. Eigenlijk willen wij een super gezellig hotelletje in Greenwich Village maar ik kan in de gidsen die ik tot nu toe heb maar 1 hotel in die buurt vinden en die is ongelooflijk duur! Maar thanks in ieder geval. Ik hoop op tips van hotels in Greenwich Village of in de buurt in ieder geval!