TERUG UIT DE STATES!!

• naomi

Ben er weer… Net vanuit schiphol teruggekomen en nu weer thuis.

Ben nu te moe om een compleet verslag te schrijven maar

kan jullie 1 ding vertellen: Het was echt UBER SUPER GAAF/FANTASTISCH!!

Neem warme kleren mee want het is snowy en freeeezing!!

We zaten in het pensalvania(weet nog steeds niet hoe je t schrijft) hotel en

is ons echt prima bevallen!! Kleine kamer maar supergroot bed en we hadden een heerlijk bad. Wat erg lekker was na een dag struinen in de kou.

Ons reisverslag zal ik binnenkort op deze site plaatsen.

Morgen uitgebreider. De dollar is echt supergunstig, ik heb me helemaal gek geshopt(dieseltjes voor 30 dollar, pumaatjes voor 50 dollar, von dutch shirts, 20 dollar, ralph lauren, 20 dollar, allstars, 30 dollar, FCUK 25 dollar. Gap heeft uitverkoop dus daar nog meer gekocht…

Had gelukkig 49 kilo op de terugweg dus hoefde nix bij te betalen..

Maar het is dus echt shop till you drop!!! Zeker merkkleding is onwijs goedkoop en in soho zitten allemaal leuke outlets met merkkleding voor soms 80 procent korting…

Vertel morgen meer!

• Peter

Beter!!! wij gaan de 19e ik ga dus nog meer geld mee nemen!!!:D

• Mijke

Hoi Naomi, leuk om te lezen dat je het super hebt gehad! Ik ga pas in mei, samen met een vriendin, dus dat duurt nog even…De voorpret is er zeker al wel! We moeten zelfs nog boeken! Op deze site hoop ik te vinden naar welk hotel we zullen gaan. Wij zijn enorme fans van de GAP en ik neem aan dat die zo'n beetje overal in NY te vinden is? Als je nog leuke tips hebt over van alles en nog wat, zet ze op deze site…Alvast bedankt.

• Jessica

Ik ben ook net terug. Was heel appart, toen we aankwamen sneeuw en koud en bijv 1 januari 14 graden en met een zonnetje (het leek wel zomer)

Ik zat in het best western president, in een zij straat bij time square (en dat was een mazzel met oud en nieuw, want time square was voor iedereen afgesloten maar wij mochten er op)

En inderdaad super geshopt, nu ik terug ben denk ik… ik had nog meer moeten kopen :p

groeten Jessica