Ik ga in januari naar New York en wil dan vanaf JFK een taxi nemen naar Manhattan. Ik heb gelezen dat de vaste prijs daarvoor $45,- is, maar mij is niet helemaal duidelijk of dit inclusief tol en fooi is of niet. Wie weet het wel?
wij zijn ook met de taxi gegaan van JFK / Manhattan. Wij waren inclusief tip 55 dollar kwijt. Het kost gemiddeld. 48 dollar. Je kan ook met het openbaar vervoer maar na zo'n lange vlucht wil je misschien ook wel gelijk door naar je hotel. Ik zou taxi aanraden. zeker nu de dollar zo gunstig is. Terugreis zijn wij met openbaarvervoer gegaan. Das makkelijk dan, dan weet je wat meer..
Hoi,
Wij zijn drie dagen geleden aangekomen op JFK. Wij zijn met het openbaar vervoer naar manhatten gegaan. Eigenlijk heel gemakkelijk, +/- 1 uur vanaf JKF. Je neemt de airtrain naar Howard Beach, vanaf daar kun je met de blauwe lijn naar manhatten. Kijk wel even waar je heen moet in manhatten. Wij zijn (vanaf de blauwe lijn) uitgestapt op 42 street, 8 av.
Groet,
Hoeveel kost ongeveer zo'n kaartje met de airtrain?
Groetjes,
SonjaHiddo schreef:
>
> Hoi,
>
> Wij zijn drie dagen geleden aangekomen op JFK. Wij zijn met
> het openbaar vervoer naar manhatten gegaan. Eigenlijk heel
> gemakkelijk, +/- 1 uur vanaf JKF. Je neemt de airtrain naar
> Howard Beach, vanaf daar kun je met de blauwe lijn naar
> manhatten. Kijk wel even waar je heen moet in manhatten. Wij
> zijn (vanaf de blauwe lijn) uitgestapt op 42 street, 8 av.
>
> Groet,
hallo annemiek, het bedrag voor de cab is exclusief de fooien en tol. veel plezier in new york het is er fantastic!! we zijn er , mijn vrouw en ik , drie maal geweest en het is iedere keer een geweldige ervaring.Annemiek schreef:
>
> Ik ga in januari naar New York en wil dan vanaf JFK een taxi
> nemen naar Manhattan. Ik heb gelezen dat de vaste prijs
> daarvoor $45,- is, maar mij is niet helemaal duidelijk of dit
> inclusief tol en fooi is of niet. Wie weet het wel?
Zelf ben ik net een weekje terug uit New York. Ik heb een Shuttle bus gepakt vanaf Terminal 4. Dit kost vast 17 dollar en je wordt afgezet bij je hotel waar je wezen moet. Echter er zitten wel meerdere mensen in de bus. Kan dus ongeveer 1,5 uur duren eer je bij je hotel bent, afghankelijk waar je hotel natuurlijk lig. Het kan in princiepe vanuit elke terminal geregeld worden. Gewoon bij de info balie melden en vragen voor een shuttle bus. Kunnen ze je niet helpen pak dan de gratis Airtrain naar terminal 4. In de grote hal is de balie van de shuttle bus zelf.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?