waarschuwing hotel Carter

• Joke en Guus

Wij willen iedereen waarschuwen om niet naar Hotel Carter in New York te gaan.

Wij hebben de pech gehad dat we dit hotel hadden geboekt, we zouden er 4 nachten zijn we zijn na 1 nacht al vertrokken.

De muizen liepen 's nachts tikkertje onder ons bed te spelen en het hotel was te smerig voor woorden.

Gelukkig hebben we zelf een goed hotel weer gevonden en toch nog een toptijd gehad in New York.

Dus mensen ga niet naar Hotel Carter

• Richard

Ga en kijk eens naar tripadvisor.com ik had deze hotel in eerste instantie ook geboekt omdat het goedkoop en centraal gelegen is maar zag er na de recensies vanaf. Met een kamer met muizen heb je het nog getroffen :-)

• Aïda

Het verbaast me dat jullie dit hotel tóch geboekt hebben. In oktober vroegen jullie nog om reacties op dit hotel en heb ik jullie hier: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1805&i=1107&t=1095 gewaarschuwd.

• paul

bedankt,

we hadden dit hotel geboekt voor 15 jan, vlug omgezet, gaan nu naar het Wellington

paul

• Joke en Guus

Dat klopt inderdaad, wij wilden toen informatie over dit hotel.

Wij hadden dit hotel toen helaas al geboekt en hebben toen toch maar het voordeel van de twijfel genomen.

Hadden we dat maar nooit gedaan.

In ieder geval wil ik met mijn berichtgeving hier andere mensen waarschuwen om echt niet naar dat hotel te gaan.

• Joke en Guus

Wij zijn blij dat jullie nog om hebben kunnen boeken.

Een verstandige beslissing.

Nog een hele fijne tijd in New York

• Aïda

Verstandig!! Heel veel plezier alvast!