Hallo iedereen,
Als eerste een geweldig 2005! Hoop dat het mar en superjaar mag worden.
Ik zat dit jaar naar de tv te kijken naar Oud en nieuw Times Square. Erg leuk en ik had gelijk een waas voor mijn ogen: Dat wil ik volgend jaar ook doen. Maar nu ik weet het niet meer!
Dit zou voor mij het tweede bezoek aan NY worden, maar voor mijn vriend zijn eerste. Is het dan wel goed te gaan met oud en Nieuw? Is het niet veel leuker in het voorjaar of najaar? En wat als de dollar zakt?
Ny heeft zoveel te bieden, en straks is het allemaal zo verschrikkelijk masaal en is het veel leuker om NY een amdere tijd te bezoeken. Op tv ziet het er toch wat mooier uit.
Wat vinden jullie? Moet ik als ik iemand kennis wil laten maken met NY het een andere keer doen dan met de hysterische kerst en oud&nieuw? Tuurlijk is het mooi, maar we zouden echt moeten sparen, en volgens mij is het in de herfst ofzo ook schitterend. En iets rustiger waardoor NY meer tot haar recht komt….
Waar een mens zich allemaal druk om maakt? Maar ik wil het perfect en romatisch hebben. Vol met kunst, Cultuur, winkelen en wandelen…..
Alvast bedankt!