Hellup!!

• Marieke

Dag alle mensen van het prikbord!

Ik heb net totaal impulsief een ticket naar NY gekocht voor a.s. zaterdag! Heb echter nog helemaal niks geregeld, gereserveerd etc.

Ben nu met een spoedcursus NY bezig….

Te beginnen met een hotel. Ik las al op de website dat hotel new yorker wel aardig was. Kan iemand me ook vertellen wat ik hier ongeveer aan betaal (tweepersoonskamer) en is het raadsaam om te reserveren of kan je er gewoon op de bonnefooi heen.

Verder zijn alle tips natuurlijk welkom!!!

groetjes Marieke

• Erwin

Goedenavond,

het beste is toch om via internet een hotel te regelen. New Yorker Ramada zat ik vorig jaar in, de kamer was klein maar goed en het belangrijkste schoon, en een eigen badkamer. Maandag vertrek ik ook naar NYC en verblijf dan in het Pensylvannia hotel. Dus mocht het echt niet lukken, dan kan je altijd bij mij crashen ;-)

succes ermee

• Annemiek

Op www.hotels.com kun je snel en makkelijk een hotelkamer reserveren. Je kunt selecteren op prijs, aantal sterren etc. Het systeem checkt beschikbaarheid en je kunt meteen afrekenen met je creditcard.

Via www.ticketmaster.com kun je eventueel al vooraf kaartjes voor een theatervoorstelling reserveren. Die kun je daar gewoon aan de kassa afhalen.