New York Knicks

• Tim Horsthuis

Hallo iedereen,

ik ben van 12 tot en met 19 februari in New York. Ik ben van plan om naar een wedstrijd van de NY Knicks op 13 of 16 februari te gaan kijken in de Madison Square Garden.

Wie kan mij informatie verschaffen over hoe ik aan een (of twee) kaartje(s) kom.

Zijn deze wedstrijden altijd uitverkocht of niet? Ik heb de website van Madison Square Garden wel gecheckt, het lukt me niet om tickets on-line te reserveren/boeken. Of kan ik ‘aan de deur’ van de Garden een kaartje kopen?

bij voorbaat dank,

met vriendelijke groeten,

Tim Horsthuis

• Paul

www.ticketmaster.com

gebruik deze link en je bent bij de ticket verkoop.

heb geprobeerd kaartje te kopen en voor de game tegen mil. kan je nog kopen.

succes

• Ingrid

Hoi Tim,

Mij zus en ik zitten op 13 februari bij de New York Knicks. Kaarten hebben we besteld via www.nba.com. Snel zijn, want alleen de bovenste twee ringen waren nog vrij… misschien tot de 13 de! Succes en plezier!

Groet, Ingrid

• Tim Horsthuis

hallo iedereen,

dank voor jullie reacties.

Ik weet nu hoe ik kaartjes moet reserveren via ticketmaster.com, maar wat is ‘will call’ ? Is dat een loket waar ik de kaartjes af moet halen? Moet ik daar betalen, of gaat dat automatisch omdat ik m'n creditcardnummer moet geven?

We willen ook naar de Lion King, dat werkt ook met zo'n ‘will call’ , is dit dan dezelfde als die voor de Knicks?

bij voorbaat dank,

met vriendelijke groeten,

Tim Horsthuis

• Patrick van der H.

'Will Call' is inderdaad een loket waar je je kaartjes kunt afhalen. Dit staat altijd duidelijk aangegeven. Je moet wel een indentiteitsbewijs meenemen en soms ook de credit-card die je hebt gebruikt. Je zet dan je handtekening en krijgt de kaartjes. Simpel. Het bedrag wordt afgeschreven van je CC. Je hoeft daar niet meer te betalen.

Veel plezier bij de Knicks.

Patrick

• Nietje

Wij zijn van de zomer naar een WNBA wedstrijd geweest en ik heb via internet kaartjes besteld en die gewoon opgehaald bij het loket. Ik moest alleen de creditcard laten zien waar hij mee besteld was en klaar was ik…. Veel plezier bij de Knicks, wij konden niet eens de Madison Square Garden tour doen omdat de Republicans de boel een maand later afgehuurd hadden…. dat was erg jammer. De meiden speelden dan ook in Radio City Music Hall!

Nietje

• miss-piggy

ik hoorde van iemand die in ny geweest was dat er op 5th avenue kantoortjes zijn voor last minutes kaartjes voor musicals e.d. mischien ook een idee. ik ga de 29ste januari nog maar 11 nachtjes slapen er naar toe . alle tips zijn welkom!!!!!!!!

groetjes m.c.