Inchecken

• claudia

Hoeveel tijd van tevoren moet je inchecken op schiphol voorvertrek naar new york.

• Ingrid

KLM raadt 3 uur voor vertrek aan ivm de veiligheidsmaatregelen. Ik weet dat de meeste andere maatschappijen tegenwoordig weer 2 uur aanhouden.

• hubert

Net ingecheckt online. Klm doet dat ook sinds kort. Ik hoef nu morgen minimaal een uur tevoren mijn bagage in te checken en dan zijn we weg. Dus dat is anders dan drie uur wat het eerst was….

• Mijke

Hoi Hubert,

Veel plezier in NY! Graag lees ik je ervaringen als je terug bent…Welk hotel heb je geboekt?

• hubie

zit in affinia dumont…. en het weer wordt mooi…. dus dat komt goed :-)

• Ellentje

Eerste keer in Affinia?

Laat me achteraf zeker weten of het hotel je bevalt, wij gaan in september!

Can't wait… :-)

E.

• Patrick (Limburg)

Ik ben pas terug uit NY. Ben met Delta gevolgen en ze raden aan om ongeveer 3 uur van te voren in te checken. Maar dit gaat gewoon heel snel. Ik heb niks bijzonders meegemaakt van extra controles of iets dergelijks. En als je NY aankomt wordt alleen een foto en een vinger afdrukt gemaakt maar dit ging heel snel. Ik was binnen een 40 minuten vanuit het vliegtuig buiten bij de bagage. Het duurt alleen langer als er meer mensen tegelijk komen maar voor de rest gaat het allemaal vrij snel.

• hubert

klm online inchecken, hoef je een uurtje tevoren daar te zijn en alleen even je bagage afgeven. op de terugweg doe je hetzelfde hoef je zelf maar een half uur tevoren daar te zijn (als je al ingecheckd bent!)

• Bram

Hoe check je in voor de terugreis? Kan dit dan ook via internet op een locatie waar internet en een printer voor de boarding pass beschikbaar zijn? En hoe lang van te voren moet je dan aanwezig zijn op het vliegveld en waar check je je bagage in?

• hubert

Je checkt gewoon in via internet ook voor de terugreis als je wilt. Hoeft niet hoor. Je bagage kun je op jfk bij de businessclass laten. Het is nog een nieuw systeem daar, dus je moet het gewoon even vragen en dan helpt iedereen je.