Metro

• Jeroen

Morgen ga ik met mijn vriendin voor een week naar NewYork.

Ik heb op het prikbord al het een en ander gelezen over de hopp on hopp off card.

Echter, een zevendaagse metro kaart lijkt me ook aantrekkelijk.

Doe ik er verstandig aan om een metro kaart te kopen, of gebruik je deze uiteindelijk niet genoeg?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Groet Jeroen

• BIG

Mijn tip: Koop voor de eerste dag een hop on hop off kaart bij Gray Line. (Wel afdingen als goede Hollander he) Je krijgt dan een goed overzicht hoe groot de stad is en waar alles ligt.

Koop zeker ook een weekkaart voor de metro. Erg praktisch en een week lang lopen is wel erg vermoeiend.

• Ingrid

Een metrokaart zou ik zeker kopen, je kan echt overal komen met de metro. Wij hebben er in ieder geval veel gebruik van gemaakt.

• silke

..Je kunt er ook mee in de stadsbus en voor die 21dollar zou ik het niet laten :)

• naomi

wij zouden dat eerst ook doen maar wij zijn blij dat we t niet gedaan hebben.

juist als je loopt zie je meer en je hebt echt niet door dat je einden aan het lopen bent..een metrokaartje is 2 dollar en als je echt niet van plan bent om van de ene kant naar de andere kant van de stad te gaan dagelijks raad ik het je niet aan..

• Nietje

Het ligt er aan, als je veel loopt kun je ook af en toe een taxi nemen, zijn niet duur…. Wij waren met z'n vieren goedkoper uit per dag met de taxi dan met de metrodagkaart!

Anita

• hubert

mijn advies: koop geen kaart. in de metro zie je niets van nyc. lekker veel lopen. en losse kaartjes kosten 2 dollar. 6 voor 10 dollar.