Ook nog een vraagje over mn hotel...

• Tilly

…… wij verblijven in het New Yorker hotel. Nou heb ik via de zoek functie al gezien dat het een netjes hotel is. Maar heeft iemand nog een aanrader voor welke kamer we het beste kunnen vragen?

Volgens ons reisbureau konden we een preferentie door geven. Wie heeft er tips voor ons?

Alvast weer bedankt.

Tilly

• Ellentje

Als ik het goed heb zit je in dit hotel:

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d122005-Reviews-Ramada_Plaza_Inn_New_Yorker_Hotel-New_York_City_New_York.html

Kijk maar eens naar de reviews, misschien kan je daarin wat vinden!

• Monique

Hallo Tilly,

Ik ben al vier keer in The New Yorker geweest. Een leuk hotel en inderdaad nette kamers. Schrik alleen niet van de vloerbedekking in de gangen. Dat ziet er wat oud en versleten uit maar de kamers zijn prima hoor. Schone bedden en een warme douche. Ik heb een keer op de 18e etage gezeten en op de 11e etage. Niet veel verschil in kamers. Ik meen mij te herinneren dat de kamers op de 18e etage iets ruimer waren dan op de 11e maar helemaal zeker weet ik dat niet meer.

Het Tick-Tock restaurant beneden heeft lekkere maaltijden tegen een betaalbare prijs. En tegenover zit een leuke nette Mc Donalds.

Ook even over het transport naar de airport. Op de hoek echt naast het hotel stopt de bus naar de airport. Geweldig is dat.

Heeeeel veel plezier

Groetjes Monique

• Tilly

Klinkt goed allemaal!!!

Monique, hoe werkt dat presies met die bus? Klinkt wel ideaal!

Alvast bedankt!

Groetjes,

Tilly

• Monique

Hallo Tilly,

Heel makkelijk. Op de luchthaven (Newark waar ik altijd land) ga je naar de bus terminal

http://www.panynj.gov/aviation/egtsfram.htm en stap je in de bus. Je hoeft van te voren geen kaartje te bestellen. Kan je terplekke kopen. Op de 8th avenue (de bus stopt op de hoek en daar zie je meteen het hotel liggen) stap je uit.

De bus komt ongeveer om het half uur. Neem wel voldoende tijd op de terugweg omdat de bus natuurlijk op meerdere plaatsen stopt en het altijd heel druk is in NYC.

Groetjes Monique

• Erik

Wij vonden dit hotel helemaal geweldig vanwege het uitzicht!

We zaten op de 43e met uitzicht naar het zuiden, dus we keken over heel Lower Manhattan heen tot Staten Island aan toe. We konden zelfs het vrijheidsbeeld zien! Vraag dus een zo hoog mogelijk gelegen kamer met uitzicht op het zuiden. Veel plezier!