toeslagen?!

• Suzanne

Hallo!

Ik wil deze zomer naar New York en heb nogsteeds niet geboekt :l Ik word gek van mijn reisgids, ik snap er steeds niets van

Ik heb dus van oad, zomer 2005

Ik wil 5 dagen naar new york, in hotel pennsylvania, 2 personen

nou zover snap ik het nog wel, maar hoe zit het nou met de toeslagen?

Er staat dat voor reisnr svny01 t/m08 bij delta airlines ca ?103 luchthaventax en toeslag

'mijn' reisnummer is svny02

Maar dan staat er ook : toeslagen(per enkele reis) andere boekingsklasses periode 13.06 t/m 24.08 reisnr svny01 t/m 02, en dan voor volwassene in de t klasse 60

wat houdt dit nou in? moet er bovenop de 103 euro ook nog 2x60 euro worden betaald?

Ik hoop dat iemand een duidelijk antwoord kan geven, het boeken van vakanties gaat mij niet zo goed af ;)

m.v.g. suzanne

• Corné

Hallo Suzanne,

Wij hebben ook geboekt bij OAD, en alleen de 103 euro zijn erbij gekomen.

Weet eigenlijk ook niet goed wat je bedoeld, als je er niet uitkomt ga je toch gewoon even naar het reisbureau, die kunnen je precies even vertellen wat het gaat kosten enz.

Wij hebben trouwens ook geboekt voor Pennsylvania.

Totaal wat er op de rekening staat is:

Reissom

Luchthaven belasting

Calamiteitenfonds

Evt. kosten Annuleringsverzekeiring

Andere kosten (kaartjes voor musical, treinretour, new york pass etc.)

• Suzanne

ok bedankt :)

k wou ook naar het reisbureau gaan maar dacht, misschien dat iemand het hier weet

• clazien langenberg

hallo,

het is inderdaad allemaal zeer verwarrend. wij zijn gewoon met de gids naar het reisbureau gegaan (arke) en daar hebben ze alles geregeld. het duurde wel 2 uur! want ze moest diverse touroperators bellen. je weet dan meteen hoeveel het gaat kostenwe hebben nu een optie tot zaterdag, dan kunnen we definitief beslissen.wij gaan trouwens 7 dagen, omdat 5 wel erg kort is. succes met boeken!

• Ingrid

Het klopt inderdaad dat in de periode van 13 juni t/m 24 aug een toeslag op het ticket komt van € 120,– (retour) naast de luchthavenbelasting. Wij vertrekken om die reden op 25 aug, wilde eerst begin juli gaan maar dan moesten we € 120,– per persoon extra betalen. Wij hebben ook bij OAD geboekt.

• andrea

Op internet kan je de data invullen, dan rekent het systeem het voor je uit. Oad heeft alleen jammer genoeg nog niet de prijzen van na maart actief, maar bijvoorbeeld www.tui.nl of www.peterlanghoutreizen.nl wel. Ik heb overigens oad een mailtje gestuurd met daarin de vraag wanneer de prijzen komen, ben beniewd. Tis inderdaad allemaal erg verwarrend (en duur!).

• Suzanne

ok, zal ook even op de andere sites kijken

jammer van dat extra geld, ga ik toch denken aan eerder of later boeken

alleen zitten ik en mijn vriend wel met school wat weer zeer onhandig is bij later boeken..

• Suzanne

nog een vraagje :)

als je toeslag moet betalen op een kamer, is dit p.p. per nacht?

of per kamer per nacht? als we bijv 25 augustus vertrekken, moeten we dan vanaf 27 augustus ook geld betalen?

Exclusief toeslag 2-persoonskamer zo t/m do van 01.01 t/m 31.05 EUR 02,- vr en za van 04.04 t/m 31.05 EUR 06,-, 27.08 t/m 03.09 en zo t/m do van 04.09 t/m 31.10 EUR 11,-, vr en za 04.09 t/m 31.10 EUR 15,-

• hubert

denk je niet dat je beter even oad kunt bellen?

• andrea

En vervolgens minimaal een kwartier in de wacht hangen? Nee dank je :D . Ik heb de gidsen gewoo hoor, dus kan me wel ongeveer een voorstelling maken, vind alleen via de sites makkelijk aangezien alles voor je wordt uitgerekend en je dus niets kan vergeten.