Outlet

• Malin

Hallo Hallo,

Wie kan mij vertellen waar ik in New York lekker uit me dak kan gaan met outlet shoppen!!!!!!

En als het niet in de stad zelf is waar kan dat dan wel en hoe kom je daar het makkelijkste??

En wat is de naam van de outlet winkel('s)

Ik zou er graag wat meer over willen weten!

Wie oh wie kan me daar meer over vertellen?

Thanks

• Mijke

Hoi Malin,

Kijk eens op deze site: www.premiumoutlets.com

Ik heb deze outlettip ook van deze site gehaald en ga er zeker heen. Er rijden speciale bussen heen heb ik begrepen….

• miss-piggy

ik heb deze 2 van internet af gehaald century 21, 22 cortland street (tussen church en broadway ) new york lower manhattan

en woodburry common premium outlets 498 red apple court central valley new york ik geloof dat er bij de laatste speciale bus reizen zijn

veel plezier

• phine

Is recht tegenover Ground Zero. Ik was er in oktober en vond het niet echt geweldig. Veel aftandse troep die je hier ook wel ziet in bepaalde zaken.

Oke er zal best hier en daar iets interessants tussen gelegen hebben maar het meeste had zijn tijd toch echt wel gehad. Niet de moeite waard dus

• hubert

Even over winkelen. Winkelen is vooral goedkoop als je merken zoekt. Bepaalde merken die hier duur en bijzonder zijn, zijn daar niet bijzonder en ook niet duur. Timberland, en Hilfiger bijvoorbeeld. Als je de Mexx binnenloopt ben je meer kwijt dan in Nederland. Zo ook bij Diesel etc. En Prada is net als overal erg duur. Century 21 is erg goedkoop, maar daar moet je inderdaad goed zoeken. Uiteindelijk is het enige echt goedkope eigenlijk de uitverkoop. Daar doen ze nog echt aan. Boeken zijn altijd erg goedkoop en schoenen (sneakers) ook niet echt duur.

Voor merkenfreaks. Je kunt ook namaak kopen in Chinatown. VonDutch voor en na en voor weinig. Maar ja, trek je dat nog aan?