Sonja in New York

• Elly

Hoi Sonja,

Jij bent nog niet zo lang geleden naar New York geweest toch ?

Je kwam aan op Newark en verbleef in Hotel Pennsylvania. Ben je met openbaar vervoer naar het hotel gegaan ? Zoja, hoe ging dat in z'n werk ?

• Tim Horsthuis

Ik heet dan wel geen sonja, maar ben wel een keer met een taxi van newark naar manhattan gegaan. Als je uit de vertrekhal naar buiten loopt staan er genoeg taxi's.

kost ongeveer 50 dollar. Veel plezier

gr tim

• Sonja

Hihi, klinkt wel grappig!!! Sonja in NY….

Ok, wij hebben heen een limo transfer gehuurd in Nederland. Dit koste 21 euro pp.

Terug zijn wij met de trein gegaan. Dit ging super! Voor 11 dollar heb je een treinkaartje. Op newark neem je de treinshuttle naar het treinstation van Newark. Vanaf hier neem je de trein naar Pennstation. Dit station (voor metro en treinen) ligt pal tegenover het hotel. Echt ideaal!

Een tip voor je hotel; vraag bij aankomst om een gerenoveerde kamer. Er zijn kamers in dit hotel die te slecht voor woorden zijn. Echter hebben ze ook relatief nette kamers, dwz zonder kakkerlakken en schimmel plekken. Wij kregen in eerste instantie een kamer op de 5e etage. Daarna kregen we een kamer op de 7e etage, dit was echt een wereld van verschil!

Veel plezier in NY!

Groetjes,

Sonja.

• Suzanne

iewh, komen de kakkerlakken standaard?

ik moet nog boeken, moet je van te voren vragen om een gerenoveerde kamer dus bij het boeken of moet dat juist terplekke?

• Elly

Ja, ik dacht “daar reageert ze vast wel op”.

Bedankt voor de uitleg over de treinreis en de tip over de gerenoveerde kamer.

En jij ook veel plezier in N.Y. als je weer gaat !!!

Groet

Elly

• spoc

die tip stond ook al een stukje terug - ik had dezelfde vraag gesteld

groeten

• Sonja

… 29 augustus gaan we weer…. was het maar alvast zo ver….