Vraagjes over NY pass

• Jan

Hallo Allemaal.

Wij gaan met 4 personen naar NYC in Mei. En lijkt me wel leuk om ook zo New York pass bij tedoen. Maar dan moet je toch 4 passen kopen? Dan kost het nog aardig wat..

Lijkt me stug dat zo 1 zo pas geldig is voor meerdere personen?

Hopelijk heb ik het mis

Groetjes

• Roy

Hallo, na mijn informatie is de pas per persoon.

Wij gaan van 27 april tot 4 mei en hebben een 7 dagen pass.

Ik heb op internet opgezocht wat de toegang van diverse musea kost.

Voorbeeld: - Madame tousont 30 dollar p.p

- Circel line rondvaart 25 dollar p.p

- Planet Holywood 10 dollar korting op menu's (wel voor 18.00 eten)

Terwijl je bij deze gratis toegang hebt met de new york pass

De helft heb je er dan al uit.

Ga naar new york pass.com en kijk waar je gratis of met korting naar binnen kunt.

En vergelijk dit op internet met de entree prijsen.

De Groeten Roy.

• Nicole

Over de NY Pass is al veel geschreven. Met de zoekfunctie kun je dit uitgebreid nalezen.

Ik vond de NY Pass in ieder geval zeer de moeite waard.

• hubert

kijk ook eens bij www.citypass.net. dat is een andere pas.

die kost veel minder maar biedt ook veel voordeel. je koopt die pass gewoon en je gaat naar de attrecties wanneer je wilt. die andere pas is erg duur en laat je een dag lang haasten om die pass er maar uit te halen. Rondvaart bijvoorbeeld duurt minumaal 3 uur. met het ernaartoegaan en zo ben je al een have dag kwijt. dus al dat zogenaamde voordeel valt nogal mee vindt ik. Eten met korting voor 6 uur korting bij aankoop en zo. Dat is geen echt voordeel.

• jeanette

een andere manier om discounts in new york te krijgen is via http://www.entertainment.com/. hier kun je een korting coupon boek bestellen. via de coupons krijg je niet alleen korting op entree (ook circle line is aangesloten) maar ook bij diverse restaurants en winkels (oa macy's). Ik heb er veel voordeel mee gehad tijdens mijn vakanties in New York