vervoer van vliegveld naar hotel

• Patrick

Hallo,

ik ga 14 maart naar NY kan iemand mij vertellen hoe ik het beste van JFK naar het Pennsylvania hotel kan komen.

Thanx

Patrick

• Aïda

Ik bedoel het niet rot, maar gebruik eens de zoekfunctie van dit prikbord dit is al enorm vaak aan bod geweest.

• toverfee

je kunt met een shuttlebusje die zet je aan de overkant van het hotel af voor 16 dollar p.p kinderen gratis

of met een taxi maar dat is iets duurder

je kunt ook met de trein maar ik heb daar geen ervaring mee misschien iemand anders op dit forum?

groetjes toverfee

• Natasja L.

Gewoon met de taxi. Ze rijden er af en aan. Meestal staat er iemand bij om alles in goede banen te leiden. Ik vind deze optie ideaal. Wij willen, zodra we geland zijn, het liefst zo snel mogelijk naar het hotel, om vervolgens de stad in te gaan. Met de shuttle gaan er meerdere mee, en moet je eerst (als het tegenzit) de andere mensen gaan afzetten. Daar hebben wij nooit geen zin in, dus doen wij het zoals de New Yorkers het ook doen; wij pakken de taxi!

• hubie

inderdaad….. deze informatie is overal te vinden….

• Debby

Je kunt ook de metro nemen.

Eerst koop je een kaart van 5 dollar om voor de shuttle train. Deze brengt je naar het metro station (far Rockaway dacht ik uit mijn hoofd). Hier kun je het beste een kaart kopen voor de hele week voor 21 dollar. Je kunt dan onbeperkt met de metro en geloof me daar maak je dankbaar gebruik van. Als je niet weet op welke lijn je moet stoppen dan kun je het beste gewoon bij een station in manhattan uitstappen en even vragen aan het loket. Je krijgt dan een grote metrokaart en je kunt dan zelf even kijken welke lijn je moet hebben. Werkt erg simpel. Het werkt met nummers en up en downtown. Sta je op 5th street en je wilt naar 42th street moet je dus Uptown. Kan niet missen.