vakantie new york

• New York

Goedenmorgen

ik wil er graag even tussenuit in de periode van 19 tot 23 maart a.s. ik heb net via het reisbureau doorgekregen dat het hotel niet doorgaat en hierdoor moet ik op zoek naar een andere hotel/reis.

heeft er iemand internetsite waar ik een hotel en een reis kan boeke naar new york rond deze periode.

vast bedankt

• monique

Er zijn heel veel sites. Om te beginnen kan je op www.tripadvisor.com

kijken. Daar staan vrijwel alle hotels in New York City op met verslagen van mensen die daar geweest zijn. Erg handig. Hotels kun je boeken via bijv.

www.expedia.com of www.hotels.com. Vliegtickets kunnen rechtstreeks bij de vliegmaatschappij besteld worden of bij www.vliegtarieven.nl , www.vliegwinkel.nl, www. schiphol.nl, www. atp.nl.

Pakketreizen daar moet je denk ik toch voor bij het reisbureau zijn.

Heel veel succes en alvast heel veel plezier met voorbereiden

Groetjes Monique

• claudia

hotel edison.

hebben wij geslapen in oktober.

is perfect goede ligging.

zelf geboekt telefonisch.

• Sonja

www.reisburokijne.nl

Hier kan je evt ook een zoek opdracht door mailen!

Suc6.

• Ingrid

New York, misschien een domme vraag, maar waarom zoekt het reisbureau zelf geen alternatief voor je? Ik werk zelf op een reisbureau en als een hotel vol zit, kijken we zelf verder naar een accommodatie die aan de wensen van de klant voldoet (ja, echte reisbureau taal he!). Dus ik zou het bij het reisbureau neerleggen.

• Debby

Wij hebben ook in oktober in Hotel Edison geslapen. Prima verzorgd hotel met perfect ligging. Een aanrader dus !

Groetjes,

Debby