Wij gaan september voor het eerst naar NewYork.
Wie kan ons helpen met de hotel keuze.
Wij zoeken 3+ of 4 sterren ( dus wel een beetje kwaliteit ) dat
centraal is gelegen. ( winkels , centralpark etc.)
Wie heeft ervaring?
ik zou even een reisgids halen - bijvoorbeeld bij d-reizen en kijken waar de 3*/4* hotels gelegen zijn - selecteer er daar een paar uit die rondom 40-50 street liggen (het ligt er maar aan wat je wilt zien natuurlijk - maar daar zijn wel de meeste bezienswaardigheden op loopafstand in de omgeving) en selecteer er een paar - ga vervolgens met de zoekfunctie op dit forum zoeken o p de namen van deze hotels. Ik ben zelf een keer in ny geweest in het amsterdam hotel oid (staat nu niet meer in een reisgids en dit hotel was erg goed). We gaan nu in maart naar hotel philedelphia - uiteraard niet het meest luxe - maar zeker goed betaalbaar! ik kan je dus nog niet vertellen hoe dit gaat bevallen
verder kijk even op www.vakantiereiswijzer.nl - hier kun je ook op hotelnaam zoeken.
groeten
Inderdaad, het beste haal je een reisgids (oa. Panta Reizen, Holland International en Oad hebben een groot aanbod New York) en check even op vakantiewijzer.nl of tripadvisor.com wat de reacties van reizigers zelf zijn. Hoewel je daar in sommige gevallen wel een beetje doorheen moet prikken. Zo zocht ik zelf een hotel in Rome en nadat ik er een had gevonden en op bovenstaande websites keek, waren alle reacties positief op een na, omdat “de printer op (en dus niet onder) de receptie stond en bij het printen van de rekening vastliep”. Tja, sommige reizigers kunnen maar beter thuisblijven… Een als goed bekend staand 3-sterren hotel is het Ameritania hotel, een 4-sterren hotel Millenium Broadway (beide Panta gids).
Ik ben net terugg van een fantastisch verblijf in het prachtige Waldorf Astoria. Dit hotel ligt in midtown aan Park Avenue at 49th/50th Street. Je loopt zo naar de winkels van Fifth avenue en St Patricks cathedral en central park is ook maar 10-15 min lopen. Wij vonden dat dit hotel een prachtige locatie heeft. Veel hotels liggen in de buurt van Times Square (pennesylvenia, new yorker en milford plaza) maar om nou oordoppen mee te nemen om te gaan slapen…..
Je loopt in 20 min naar times square, maar voor de winkels en central park hheb je met het waldorf een perfectie locatie. het hotel is dan misschien wat duurder dan een normaal hotel, maar je hebt het wel over “The” Waldorf Astoria.
Sander
Kijk op www.tripadvisor.com daar haal je al je hotels vandaan.
Daar haal je de beste hotel zo boven. Affinia Dumont staat erg hoog en kost 200 dollar per nacht.
Centraal bij Times Square zou ik vermijden. Is gewoon erg toeristisch. Vergelijkbaar met het Damrak in Amsterdam, in mijn ogen niet de toplocatie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?