tips voor kleding in grote maten

• nicole

In mei ga ik samen met mijn man naar new york voor 9 dagen. Heerlijk sightseeing en shoppen. Ik heb zelf maat 50/52 en ben erg benieuwd of je nou echt zo goed kan slagen in amerika qua grote maten kleding. Zoja waar en klopt het dat merkkleding in amerika in grote maten te verkrijgen is.We gaan naar het Hudson hotel en reacties hierover zijn welkom. Alvast bedankt.

• Aïda

Ja, je kunt in Amerika goed slagen voor grotere maten. (ik heb een grotere maat dan jij en kom altijd met heel veel terug). In New York zou ik eens naar Macy's gaan daar hebben ze een hele verdieping met grote maten.

Misschien is het ook leuk om een keer naar een mall buiten New York te gaan. Daar kun je ook goed slagen. Lane Bryant, Catherine's Plus Sizes (daar ga ik altijd naar toe) zijn zo twee namen die in me opkomen. Ook bij Wal-Mart kun je meer dan uitstekend terecht, ik koop daar altijd mijn spijkerbroeken van Just my Size, maar ze hebben nog heel veel meer.

Neem maar een dikke portemonnee mee! ;)

• Petra/VS

Misschien nog handig om te weten, dat de grotere maten in de “Woman's” afdeling te vinden zijn van de warenhuizen. Dus als je het niet kunt vinden, vraag naar “Women's sizes”.