Alweer stopcontacten, sorry

• Liesbeth

Heb je nu genoeg aan een apparaatje waardoor je het stopcontact geschikt maakt voor je el. app. of moet je nou ook nog een adapter hebben. ik weet dat deze vraag al eerder gesteld is maar ik kom er met de antwoorden toch niet uit. Btw we gaan morgen en ik heb er zo'n zin in.

Nog een vraag ook alweer over de taxi en de shuttle: Taxi is per rit niet pp neem ik aan. Shuttle (door tot door) is pp of per gezelschap ??? Wie wil er toch nog ene keer op antwoorden. We slapen in Brooklyn Heights, is iemand van jullie daar wel een geweest??? Alvast bedankt Liesbeth

• Liesbeth

En weet iemand een site waarop wat meer over Brooklyn te vinden is? In de gidsen staat dat het er tegenwoordig zo hip aan het worden is, maar op i-net kan ik niets vinden, shops, restaurants etc. groetjes Liesbeth

• Ellentje

Waarom vraag je het niet eens op het forum van Tripadvisor aan de NY-ers zelf?

http://www.tripadvisor.com/ShowForum-g60763-i5-New_York_City_New_York.html

Groetjes!

• spocie

taxi is per taxi en de shuttlebus zal wel per persoon zijn - ik ben 1x met de taxi gegaan dus die is 50dollar ongeveer in totaal

verder denk ik dat je gewoon met zo een stekkerding (die kun je geloof ik voor een paar euro bij de blokker ofzo kopen) en die in het stopcontact doet - alles het gewoon moet doen..

• Ellentje

Ben vanmiddag even bij MediaMarkt binnengsprongen voor stekkers, je hebt er die voor 110V en 240V compatibel zijn, maar ik ken er echt niks van. Ik wil wel zeker zijn dat ik mn batterijen van de camera kan opladen, en dat ik ook mn haar kabn drogen! Waar moet ik nu op letten bij aanschaf, en als ik het verkeerde aanschaf, kan hierdoor mn camera stuk gaan? Indien niet de juiste voltage?

Ik heb ze niet gekocht, dacht het eerst maar eens even te vragen aan de ervaringen op dit forum…

Thx!

• spocie

heb je niet gewoon van die stopcontacten nodig die je in een stopcontact kan doen - zitten er vijf van in een doosje (een voor azie een voor vs, engeland etc?) Gewoon voor op reis? volgens mij als je die koopt is het goed hoor en daar kun je dan zelf weer je gewone stekkers indoen! volgens mij moet dat gewoon bij de blokker of hema oid te koop zijn.

• hubert

ellen, in affinia hebben ze een fohn. dus die kun je thuislaten.

in de vs werken ze met 110 volt, de meeste acculaders en zo schakelen zichzelf automatisch om dat staat op het apparaat (111/240 volt), het enige dat je nodig hebt is een verloopstekkertje.