Vliegtijd

• Andy69

Beste,

Ja ja over 2 weken is het zover dan ga ik eindelijk naar new york :) voor 5 dagen. Ik ben al best op veel plekken in de wereld geweest maar het was er nooit van gekomen om new-york eens te bezoeken en nu gaat het dan gebeuren.

Enkelt wat ik mij af vraag is de vliegtijd ? Als ik bij delta-airlines online check zie ik dat het zo'n 8 uur en 50 minuten zal duren. Maar dit begrijp ik niet helemaal (zal wel aan mij liggen) omdat ik ook al 2x naar Dom. Republiek ben gevlogen en dat duurde bijna net zo lang.

Alvast bedankt.

Gr

Andy

• Bram

Ik moet je zeggen dat mij dit ook verbaast.. Op het reisburo zeiden ze tegen ons dat het 6 uur vliegen is. Echter, dit klopt niet als ik ons ticket zie.

Daarop lijkt het zeker 8,5 uur te zijn.

De terugweg is 7,5 uur (wind mee??)

• Debby

Wij zijn afgelopen oktober naar New York gevolgen met Delta. Het is inderdaad een dikke 8 uur heen vliegen en 7,5 uur terug vliegen. Best een flinke reis maar absoluut de moeite waard.

Veel plezier !!!

Groet,

Debby

• monique

hoi wij zijn 3 weken gelden geweest ook met delta en de heenweg was 11.00 vertrekken en 13.30 plaatselijke tijd in new york en de terug weg gingen we om 18.15 weg maar dan is het spits op jfk dus we vlogen pas om 19.00 uur weg en waren om 7.30 plaatselijke tijd weer op schiphol.

maar hety was zeker de moeite waard en we willen binnenkort zeker weer gaan is echt zo appart dat gevoel om daar te zijn.

have very much fun en een goede vlucht.

groetjes monique

• Justin

Heen is dik 8 uur vliegen en terug 7. Dit omdat op de heenreis de straalstroom ontweken moet worden en dus iets noorderlijker vliegt. Op de terugweg maakt het vliegtuig juist gebruik van de straalstroom en dus zodoende er korter over doet.

Groet,

Justin.