Extra dagen langer

• Marije

Hallo,

Ik wil dit jaar van 24 dec tot en met 2 januari naar NY, dat zijn dus 10 dagen.

Is een van jullie ook wel eens zo lang geweest ipv een gewone citytrip van 5 dagen?

Hoe beviel dit? En wat ben je ong kwijt??? (we willen een redelijk goedkoop hotel>ymca/ carte hotel)

Alvast bedankt!!!

• monique

hoi wij zijn vorige maand 10 dagen geweest en beviel echt prima baalden dat we naar huis moesten en zijn nu druk aan het sparen om binnenkort weer te gaan …want new york grijpt je echt.

• annie

Hallo Marije,

Ik heb toevallig vandaag online tickets en hotel NYC geboekt voor 8 dagen in mei a.s. Tickets via ATP en hotel via expedia.com. Totaal kost het ons 1400 euros inclusief belasting en toeslagen. Het wordt onze 2e reis naar NY. Deze stad is echt fascinerend. Wij verheugen ons op deze trip. Als je vrage hebt, mail maar gerust.

Annie

• Ingrid

Het lijkt me wel verstandig om van te voren na te gaan of er tijdens de kerstdagen iets geopend is in New York (eettentjes om even op te warmen enzo. Musea en winkels zullen wel gesloten zijn neem ik aan). Dit om teleurstellingen te voorkomen!