The Gates

• liesbeth

Wauw, het was geweldig, ik ben net terug en alweer aan het werk. The Gates met sneeuw en zon gezien ondanks alle kritiek op dit werk van Christo vond ik het geweldig!!

• Ellentje

Hoi Liesbeth,

Blij dat je't leuk vond! Wij gaan voor de eerste keer in september pas, en ik ben natuurlijk razend benieuwd naar meer details van jouw trip!

Heb je geen tips of dergelijke? Leuke eetplaatsen, restaurantjes??

Is het trouwens gelukt met de stopcontacten?

Grtjs

E.

• Liesbeth

Hoi Ellen, 't was fantastisch, en tips ja heel veel. Ik weet niet hoe lang je gaat maar er is veel te veel te zien. Heel bijzonder vond ik de galerie straten in Chelsea, nee ik ben geen kunstkenner of galerie ganger normaal gesproken. Maar daar is het wel een heel bijzondere ervaring. Geen drempels, je loopt van de ene naar de andere en ziet de meest bijzondere dingen allemaal in een paar straten. Dit was een tip van een New Yorker, je vind dit niet in de gidsen. leuk brunchen moet je in Dumbo doen, eerst over de Brooklyn Bridge lopen van manhattan naar Brooklyn. Dan in de buurt van Pearl street gaan zoeken naar een leuk restaurantje. Prachtig parkje ook daar met heel bijzonder uitzicht. (nog) niet toeristisch. en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik zou zo weer willen gaan. Stopcontacten waren geen probleem met de verloopstekkertjes. Ook Marks Place zeker even aandoen, leuke buurt heerlijk eten bij de yuka bar. Veel plezier daar, duurt nog wel even maar dan heb je ook de kans om veel tips te verzamelen. Ik had maar drie weken voorbereidingstijd en vond dat jammer. Groetjes liesbeth

• Justin

Heb de gates ook gezien met sneeuw en zon. Bijzonder contrast; witte sneeuw vs de oranje gates!!

Groet,

Justin.