Diverse vragen ivm reis NY begin april

• Tijn

Hallo,

ik ga begin april voor 8 dagen naar New York. Nu heb ik een aantal vragen waar ik graag wat meer over zou willen weten.

* Ik hoor van iedereen verhalen dat je je koffer niet op slot moet doen omdat ze hem open breken? Is het misschien slim om de koffer te laten sealen op schiphol ?

* Van newark naar het Da Vinci hotel ? Heeft iemand daar ervaringen mee? De taxi is met 3 personen waarschijnlijk het goedkoopst ? Reistijd van newark naar Da Vinci.

* Kan je in New York gewoon pinnen met een Rabo pin pas ? Ik heb ook een creditcard (ING card) en ik neem aan dat dat zeker dan?

* Ik heb zelf een Nokia 6230 met een Vodafone abbonement. Heb ik dan ontvangst in New York ?

Alvast bedankt voor de reacties !

M.vr.gr.,

Tijn

• Ebelix

Sealen helpt ook niet. Als ze je koffer willen controleren halen ze het plastic ook van je koffer. Geen waardevolle spullen in je koffer stoppen en niet op slot doen.

Reistijd van Newark naar Manhattan is ongeveer 30 tot 45 minuten buiten de spits.

Wat betreft de passen. Geld uit de muur halen met je Rabopas is geen probleem en overal accepteren ze je credit card.

Als het een triband toestel is kan je gewoon met je Vodafone abo gebruiken.

Veel plezier in de Big Apple.

• spocie

ik had mijn koffer wel op slot gedaan en ze hebben er niets mee gedaan hoor!

groeten