US Open

• R. Nagtzaam

Alvast een vraagje over het tennistoernooi dat eind augustus in New York gespeeld wordt. Wie is er al eens naar dit toernooi geweest? Enig idee wat een kaartje ongeveer kost? Ik heb begrepen dat het nogal wat uitmaakt op welke dag je gaat en dat er ook verschillende kaarten zijn (voor het hele park en alleen voor de stadions en zo). Mijn idee is om de eerste of de tweede dag te gaan en dan wil ik wel bij alle banen kunnen kijken. Wie heeft info?

• Ingrid

Ben er zelf nooit geweest maar weet dat je kaartjes kan bestellen via www.ticketmaster.com (sportevenementen). Verdere info vind je op de site www.usopen.org .

• Arjan

Ben vorig jaar naar de US open geweest, was geweldig, heb ticket in nederland besteld via www.ticketmaster.com. Had een kaartje voor het hele park, je kunt dan bij alle banen, behalve het allergrootste stadion. Maar het op een na grootste stadion kun je zo in (toch nog 10.000 plaatsen) en daar worden toch ook wel topwedstrijden gespeeld. Was er zelf vorig jaar op vrijdag in de eerste week (er zijn dan wel 15 tot 20 wedstrijden te gelijk aan de gang. Verder is het hele gebeuren er omheen geweldig om mee te maken. Via ticketmaster een kaartje bestellen had ook nog als voordeel dat je niet in een lange rij hoefde te staan om. Je hebt wel een creditcard nodig. Let wel op de hoge veiligheidsregels bij de US open, een rugzak met eten en drinken mag al niet mee naar binnen, een plastic tas wel (vage regel).