shop budget tips welkom!

• Tamara

Hai!

Ik en een vriendin gaan in mei een weekje naar new york. Naast de bezienswaardigheden staat ook stevig winkelen op het programma. Heeft iemand goede tips waar heen te gaan voor grappige winkels en goede aanbiedingen.

(Ben zelf iig op zoek naar levi's spijkerbroeken en eventueel uggs als er een goede aanbieding is.)

Alvast bedankt!

• desiree2

de echte UGG"s komen uit Australie mocht je daar niet van op de hoogte zijn

• Sonja

In de wijk soho heb je heel veel jeans stores… Levi's genoeg!

Ik vind soho zowiezo een leuke wijk om te shoppen!

En natuurlijk macy's. Dat is super groot, dus altijd wel iets te vinden. Vlakbij pennstation heb je Manhattan mall. Hier heb je ook veel leuke winkeltjes!

Shopse!

Groetjes,

Sonja

• Tamara

Haha, ja dat wist ik wel hoor. Vriendin van mij heeft een stel voor 120 dollar gekocht in Californie, dus leek mij wel de moeite om ervoor te kijken.

• Tamara

Over soho had ik al goede verhalen gehoord, maar nu weet ik zeker dat ik erheen moet, bedankt!

• Linda

Wij zijn net terug uit NY en we zijn een dagje wezen shoppen net buiten NY :Woodburry outlet, dit is net zoiets als batavia stad bij ons alleen dan veel groter. Bijna alle designers hebben hier een winkel, en je kunt daar ook levi's shoppen. op de startpagina van NY staat ook al een link van dit outletcentrum Veel plezier

• Jessica

mijn favoriete winkels waren macy's en gap

gr Jessica

• spocie

ben net terug -

heb redelijk betaalbare kleding gevonden bij Armani winkel op 5 avenue en bij macys hadden ze ook merkkleding in de uitverkoop! Verder waren er veel donna karen en calvin klein broeken - die waren ongeveer 88 dollar = ongeveer 72 euro. Levis waren er in genoeg winkels - zelf hebben we goede gevonden in Blues winkels (ik zag er diverse - een op 43st/8) ongeveer 40 dollar

Houd er wel rekening mee dat er nog 0,8625% btw over het prijsje op het kaartje komt!

• DeCX

8,6% btw

Soho moet je gewoon vragen aan die gasten of ze wat hebben, vaak hebben ze illegaal in een kelder super veel liggen, maar niet op toonbank ivm city officials

In de buurt van madison zit een winkel mens ware en daar betaalde ik 39d voor een ralph lauren blouse.

Macy's is te duur!

John

• wes

Jersey Gardens(Outlet) is ook een aanrader. Vanaf de “Port Authority(bus station)”kan je daar met de bus heen. Ik heb daar Tommy Hilfiger polo's voor 24 dollar per stuk gekocht.