Enig idee waar wij een swingende gospeldienst kunnen bijwonen?
Hai Marieke,
Die late reactie maakt niet uit hoor ben al lang blij met een antwoord. Het enige is dat ik graag vanaf Newark naar ons hotel wil met een Limo. Ik vraag me af of je dit op het vliegveld kunt regelen of beter nog vanuit Nederland. We gaan in mei dus dat moet dan toch nog mogelijk zijn.
Groeten,
Yodo
Hi,
Ik weet zeker dat dit mogelijk is… Ik vertelde je dat je dit het best bij het hotel kan regelen, omdat ze daar vaak veel gegevens hebben van verschillende limo services.
Zelfs als je opgehaald wil worden op het vliegveld. Vraag gewoon eens wat info..
Wel een super gaaf idee.. Je zit dan direct in het goeie vakantie gevoel.
Ik ga zo nog naar buiten. Als ik het niet vergeet zal ik wel een Hotel binnen stappen en een nummer voor je vragen!!
Echt super tof..
Hoe groot is jullie groep eigenlijk?
En voor mei moet dat zeker lukken!!
Ik zal me best voor je doen..
Groetjes Marieke NYC
Yodo schreef:
>
> Hai Marieke,
>
> Die late reactie maakt niet uit hoor ben al lang blij met een
> antwoord. Het enige is dat ik graag vanaf Newark naar ons
> hotel wil met een Limo. Ik vraag me af of je dit op het
> vliegveld kunt regelen of beter nog vanuit Nederland. We gaan
> in mei dus dat moet dan toch nog mogelijk zijn.
>
> Groeten,
> Yodo
Hoi,
Ik woon al bijna 2 jaar in NY en het bevalt prima.Ben alleen benieuwd of je ook zo enthousiast zou zijn als je hier een hele winter zou zitten? want dat is nog eens ff wat anders dan in NL hoor…
Ik geef toe, mijn vraag heeft geen al te hoog v v v gehalte, maar vroeg het me gewoon af.Wat ik veel hoor is als je hier niet geboren bent, het veel en veel zwaarder is.Ik zal dus met argus ogen de nieuwe chef en zijn vrouw van mijn man volgen, want die mensen komen uit florida, en agut, het zal mevrouw niet meevallen om hier op haar hakjes door de sneeuw te moeten, komende winter.
Hoi Marieke,
Wij gaan begin juli richting NY en hebben gekozen voor een hotel in NewJersey, Hasbrouck. Dit voor de rust momenten die ik met m'n reuma echt wel nodig heb maar ook vanwege de kosten. Op de site van het hotel geven ze aan dat het ca. 25 min met het openbaar vervoer is naar Manhatten. Nu vraag ik me dus af, is dat ook met de metro en kun je die 7 dagen kaart gebruiken of is dat met de bus/trein en zitten daar toch ook wel hoge kosten aan verbonden ??
Groetjes Mayke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?