Da Vinci hotel???

• Suus

Hallo Allemaal,

Leuk om al die berichten te lezen over New York, wij gaan midden April, en hebben al veel gelezen over de Big Apple.

Maar we verbazen ons er over dat de dingen die we lezen over het Da Vinci hotel, van slecht naar goed kunnen gaan.

Is iemand daar ooit blijven logeren en is het echt een smokefree hotel ( wij zijn nl toch wel rokers!)

Alvast bedankt!

Groetjes Suus

• Lúthien

Hoi Suus, ik kan je helaas niets meer vertellen aangezien wij later gaan dan jullie, maar zou je na je reis je ervaringen hier even willen neerzetten? Ben namelijk ook wel nieuwsgierig…. :-) Veel plezier daar in ieder geval!

• hubert@grrrom.com

geen idee of het daar rookvrij is, maar let op: alles is rookvrij, je mag alleen nog op straat roken, in geen enkele andere ruimte meer. heel weinig hotels hebben nog rookkamers. over hotelervaringen: tripadvisor.com als er veel mensen een reactie gegeven hebben en velen zijn ontevreden dan neem maar aan dat jij dat ook bent.

• silke

..Prima hotel …lees prikbord vanaf 25 januari 2005,hier heb ik al eens op dezelfde vraag gereageerd! Veel plezier!

• Angelique

Hoi Suus,

Maak je geen zorgen, wij vonden het een prima hotel, niet zo groot, goede lokatie……okee we hadden toen we de gordijnen opendeden uitzicht op een muur……hoort erbij toch hahaha. Wij hebben gisteren weer voor september geboekt.

Heel veel plezier.

Gr,

Angelique

• Marvin Koek

Hallo,

wij zijn de eerste week januari naar NY geweest en hebben ook in het Da Vinci gelogeerd en ik moet zeggen dat het ons prima is bevallen, lees net over uitzicht op een muur, OK dat hadden wij ook, maar je slaapt er toch alleen maar.

Over het roken, Da Vinci is inderdaad geheel rookvrij, met rookmelders!!! Nou ja, je slaapt toch als je er bent, dus voor het naar binnen gaan een cigaretje en de volgende morgen maar weer….ben je lekker vroeg wakker!

Succes en veel plezier!