Freedom towers

• jessica

Hallo allemaal.

Ik ben 3 keer in new york geweest ben er helemaal gek van jammer genoeg ga ik dit jaar niet meer is er iemand die recente foto's heeft van de nieuwe gebouwen die ze op de plek van de twin torens hebben gestaan. Ik wil heel graag op de hoogte blijven van de vordering hiervan. als er nog iemand vragen heeft over andere dingen ik weet al best veel over New York.

Jessica

• yvon

Hoi!

Ik ga begin mei naar New York..dus als je nog tips en aanraders hebt..hoor ik t graag..

Groetjes

Yvon.

• spocie

er staat nog niets op deze plek! ik was er een week geleden - als je dat bedoeld

• Jessica

Ja weet je wat een aanrader is

Coney island dat is een Kermis aan het strand ik vond het te gek.

Is het de eerste keer dat je naar New York gaat? zo ja dan mag je de Empire niet overslaan. Wij hebben iedere dag een Metrokaart gepakt dat is heel makkelijk.

Wil je nog meer weten hoor ik het wel.

Jessica

• Jessica

Hoi Er staat nog niets maar ze zijn met een gebouw bezig als je voor de plekstaat bij de ingang van de metro zijn ze aan de rechterkant al aan het bouwen we hebben er al foto's van maar de laatste zijn van december.

Jessica

• yvon

haai!

thanx voor de tip.

we slapen vlakbij Empire dus dat komt goed!!!

heb je nog tips qua geld??

YvonJessica schreef:

>

> Ja weet je wat een aanrader is

> Coney island dat is een Kermis aan het strand ik vond het te

> gek.

> Is het de eerste keer dat je naar New York gaat? zo ja dan

> mag je de Empire niet overslaan. Wij hebben iedere dag een

> Metrokaart gepakt dat is heel makkelijk.

> Wil je nog meer weten hoor ik het wel.

>

> Jessica

• spocie

o ja er stonden wel wat schaftketen zegmaar - maar ik heb niet echt een gebouw gezien- had ik even eerder moeten weten - dan had ik er een foto voor je van gemaakt.

• Jessica

Nou wij hebben het in Nederland gewisseld maar met een creditcard kan dit ook heel goed ga je toevallig naar het pensilvenia Hotel heb ik de laatste keer ook gezeten.

• yvon

hoi.

nee we gaan naar het Gershwin Hotel…heb ik bij Yorin Travel gezien, en nu gaan wij er naar toe…ik kan niet wachten!!!!

• jessica

Laat even weten hoe het geweest is in dit hotel als we terug gaan willen we ook graag dit hotel

Jessica