ik ben er geweest en ik was er aardig tevreden over- Het was perfect gelegen (tegenover macy's en penn station) en vlakbij empire. We hadden alleen geen gerenoveerde kamer (dat moest je volgens het hotel specifiek bij het reisbureau boeken!) maar het viel ons alles mee. Ik had gerekend op het ergste gezien de berichten van anderen. Ik vond het ruime kamers (we zaten op 17e verd) en het was er netjes vond ik. De inrichting was alleen wat ouderwets (behang in de kasten etc was lelijk opoeachtig, maar wel netjes) douche hing een beetje laag en er was wat wit van het plafond afgebladderd. Ja ik was er tevreden mee (er was ook nog een strijkbout en een fohn en je kon een adapter vragen voor de stopcontacten indien je dit nodig had) er zaten mensen beneden bellman etc die ons aardig hebben geholpen en verder zou ik er zo weer heen gaan hoor! Maar ja het is denk ik ook maar wat je ervan verwacht (ik bedoel voor dat geld vind ik dat je ook niet het allerluxste mag verwachten - ik heb 5 jaar terug in een duurder hotel gezeten en dat was netzo alleen wat moderner ingericht). De ligging was echt fantastisch!
veel plezier