vliegticket

• Suna

Hallo allemaal,

Ik wil laatste week van april naar NY voor een aantal weken. Ik kan alleen geen goedkope ticket vinden. Ik ben in september geweest en toen kostte me ticket ? 375 incl. belasting/administratie kosten etc. (rechtstreekse vlucht)

Ik ben nu al een aantal weken aan het surfen op i-net maar de goedkoopste ticket die ik kan vinden is rond de ? 450.

Heeft iemand een tip voor mij waar ze goedkopere tickets hebben??

Ik hoor het graag!

Groetjes,

• Eveline

Hoi, ik denk dat het lastig wordt heb zelf ook vele reisbureau's online afgezocht en alleen klm heeft een goedkope optie tot 12 juni 299 maar ex luchthaven en taxes dus zal ook iets van 450 zijn dan…maar wil graag wel even weten waar jij dan in sept zo'n goedkoop ticket hebt kunnen boeken, ga nl 5 maanden in ny wonen en wil iemand over laten komen dan..dit is wel een leuk prijsje! Thanks alvast..

• hubert

tickets hebben gewoon vaste prijzen, zolang je niet met ryan of virgin temaken hebt.

goedkoper hoef je niet te zoeken dus als je vleigtickets.nl hebt gekeken. Wat nog wel wil helpen: gebruik je airmiles…. dan vlieg je goedkoop met klm….

• Ebelix

De laatste week van April is een verkeerde week om te reizen. Zeker als je op donderdag, vrijdag of in het weekend wil vertrekken. Het is namelijk het begin van de mei vakantie. Bij veel scholen duurt deze vakantie dit jaar 2 weken. De vliegtiugen naar Amerika zitten behoorlijk vol en dan zijn de tickets duur. Veel beter is om tussen 15 mei en 12 juni te reizen. De tickets zullen dan iets goedkoper zijn.

Veel succes bij het zoeken.

• bernard

wij vliegen 12 mei direct met india-air voor 352euro vanuit parijs

• annewil

Wij hebben bij www.d-reizen.nl geboekt. Vertrek 1 mei, vanaf Brussel, 337euro inclusief bel. !!! Wel al een paar weken geleden geboekt, de tickets worden nu per dag duurder!

• berry

Wij gaan 2 mei naar New York, vliegen met United Airlines via Frankfurt en terug via Washington (waar we nog een stopover maken) terug naar Amsterdam voor

296 euro. Kijk maar op Expedia.nl.

Hebben ook bij Expedia hotel geboekt. Goedkoper heb ik geen vlucht of hotel kunnen vinden.

Succes.

• Suna

Bedankt voor jullie reactie allemaal. Ik heb via Delta airlines geboekt voor € 486 rechtstreeks naar JFK. Dat was het goedkoopst wat ik kon vinden ( voor de rechtstreekse vluchten dan ).

Groetjes,

Suna

• annie

Wij gaan ook op 2 mei naar NY met Lufthansa, geboekt via Expedia ook voor hetzelfde bedrag van 296 maar inclusief belasting komen wij toch uit op 450 euro's.

Wij gaan via Frankfurt naar Newark Airport.

Veel plezier in NY

• monique

Hallo,

Wij hebben op^11 januari geboekt via cheap tickets en vliegen met Air France.

Ticket omvat de prijs van brussel naar Parijs met de thalys en van daaruit naar JFK, dit twee weken later in de tegenovergestelde richting.

Wij betaalden de ronde som van 420 euro voor dit alles EN VOOR TWEE PERSONEN;

Heb het later nooit meer aan die prijs gevonden.Even geluk gehad

Monique