new york augustus

• Roos

Hallo

Ik ben niet zo thuis in (lange-afstand) boeken van vluchten. Ik wil met een vriendin in augustus naar new york. Wie weet hoe dit zo goedkoop mogelijk kan? Sommigen zeggen vroeg van te voren boeken, anderen zeggen juist wachten. Als ik nu kijk op bijvoobeeld dreizen enzo zijn de tickets redelijk duur. Weet er iemand een goedkope maatschappij/goede internetsite? Wie is nog meer in augustus naar NY geweest?

Ik hoop dat iemand goede tips heeft…

groetjes Roos

• Wilbert

Hoi Roos,

ik ga in augustus met een stel vrienden naar New York en ok wij wilden boeken via het internet, maar de prijzen voor de vluchten gingen zo snel omhoog dat wij toch naar een reis-bureau zijn gegaan.

We vliegen nu rechtstreeks en betalen een redelijke prijs, niet meer dan wanneer wij het los hadden geboekt. Het voordeel is ook dat je een garantie hebt op je hotel.

Succes en veel plezier,

Wilbert

• jeanette

Ik ben vorig jaar in september naar NY geweest en heb in mei mijn ticket via budgetair geboekt. Je vliegt met delta airlines. Tickets van budgetair zijn te boeken via schiphol.nl en vliegwinkel.nl. Prijs van het ticket is vanaf €239.00 excl toeslagen. succes met boekenWilbert schreef: