sushi

• Jorina

weten jullie of je goed koop sushi kan eten offe andere lekkerre goedkope restaurantjes ??

bedankt,

Jorina

• Wes

Ik heb afgelopen keer in NY Sushi gehaald bij Dean & Deluca en het lekker buiten opgegeten. Een bak met ongeveer 10 stukjes luxe sushi kost max. 8 dollar. Er zitten dan stokjes, soja en wasabisaus bij.

• Suna

Je hebt in de meeste straten Deli's daar kan je goedkoop eten halen en meestal is het ook lekker. Je kan daar verschillende soorten eten vinden. Je kan daar ook goedkoop sushi halen (wat ik bijna dagelijks deed), je hebt niet heel veel keuze. Ze hebben meestal maar 1 of 2 soorten.

• Els

er zit een fantastisch enorm japans restaurant op de 32e street tussen madison en de 5th avenue waar je voor weinig onbeperkt van een gigantisch sushi-buffet kunt eten.

• Els

PS ,restaurant heet minado.(blauwe neon letters op de voorgevel) vlak bij het empire state.

• Will

Niet goedkoop maar wel de allerbeste sushi die ik ooit heb gegeten is Ruby Foo`s op Broadway/Times Square.

• Jorina

www.minado.com ??

bedoelen jullie die ??

dan kan ik het adres ff opslaan…

• Jorina

dr staat wel een pijs maar niet bij dat het onbeperkt is…

• Ellentje

Neen, maar het is wel degelijk een all-you-can eat buffet.

Via het tripadvisor-forum heb ik van NY'ers en anderen toch begrepen dat je zoveel terug mag gaan naar het buffet als je zelf wilt.

Groetjes!

• Rene

ik heb me daar helemaal klem gegeten…vooral aan de sushi cake nagerechtjes!