Weer terug helaas!

• Corné en Jildou

Vanochtend zijn we net weer terug gekomen uit NYC.

Het was in 1 woord geweldig, hebben gevlogen met Delta en daar valt helemaal niets over te klagen, we kregen goed eten aardige mensen.

We sliepen in Hotel Pennsylvania, waar natuurlijk al heel erg veel over geschreven is, de eerste kamer die we kregen was op de 7de verdieping, we zagen al toen we de lift uitstapten dat het geen gerenoveerde verdieping was, om het nog maar zacht uit te drukken. Zo ook de kamer, die we dus niet genomen hebben. Daarna kregen we een kamer op de 4de verdieping (410) en die was heel netjes en schoon. We keken uit op macy's. Mochten we nog een keer naar NY gaan dan gaan we zeker hier weer heen, de ligging is zoals velen beschreven perfect. Stap het hotel uit op de 7th Street en je kijkt zo op Times Square.

We hebben heeel erg veel lopend gedaan, wat we erg leuk vonden alleen heel vermoeiend.

We kwamen alleen nog een paar dagen tekort om alles te zien, maar ik vraag me af of je ooit wel tijd genoeg hebt daar.

Ga zeker ook naar een musical op broadway, wij zijn naar de Lion King in het New Amsterdam Theater geweest, en dat was in 1 woord geweldig. Het is een prachtig theater met een prachtige show.

We zitten er nog behoorlijk vol en gaan nu alle indrukken nog even goed verwerken.

Mocht er nog iemand vragen hebben, stel ze gerust.

Groetjes

Corné en Jildou

• Jeanette

Ik vertrek volgende week naar NY ook met Delta en ook in het Pennsylvania hotel wat ik niet kan terugvinden (ook niet op het prikbord) maar misschien kan jij het me vertellen, hoe veel uur van te voren dien je op JFK in te checken voor je terugreis? IN nederland is dit 3 uur, maar ivm de strenge controle had ik ook wel zoiets verwacht.

Bedankt voor je antwoord

Groetjes Jeanette

• Corné en Jildou

We wisten dat om eerlijk te zijn ook niet, maar we zijn daar ook gewoon 3 uur van te voren naartoe gegaan, waren we in ieder geval op tijd

groetjes

Corné

• spocie

jeanette zoek eens via de zoekfunctie - er staan zeker 100 berichten over het pennsylvania hotel. Ik ben ook net 2 weken terug en zou er zo weer heengaan (zoeken: pennsylvania) - maar er werd ons meegedeeld (toen wij om een gerenoveerde kamer vroegen) dat deze alleen geboekt kon worden als het reisbureau een gerenoveerde kamer had geboekt (via d-reizen/oad). We kregen een kamer op de 17e verdieping - en we waren er aardig tevreden mee (had erger verwacht). Hoe zag de kamer van jullie er precies uit Corne en jildou (bij ons ruime kamer, groot bed - met lelijke groene bekleding - maar sliep goed, tv, spiegel en kast en 2 ruime kasten (met lelijk behang) strijkbout en fohn en douche met bad (douche hing erg laag).

wij moesten 3 uur van tevoren inchecken - alle ‘goede’ plaatsen waren al vergeven (volgens degene die ons hielp bij het inchecken - kon je al maanden van tevoren bellen voor plaatsen met meer beenruimt - dus ik zou het nog maar even proberen jeanette) bij jfk moesten we ook 3 uur van te voren inchecken (stond in iedergeval op de tickets). groeten

• spocie

jeanette zoek eens via de zoekfunctie - er staan zeker 100 berichten over het pennsylvania hotel. Ik ben ook net 2 weken terug en zou er zo weer heengaan (zoeken: pennsylvania) - maar er werd ons meegedeeld (toen wij om een gerenoveerde kamer vroegen) dat deze alleen geboekt kon worden als het reisbureau een gerenoveerde kamer had geboekt (via d-reizen/oad). We kregen een kamer op de 17e verdieping - en we waren er aardig tevreden mee (had erger verwacht). Hoe zag de kamer van jullie er precies uit Corne en jildou (bij ons ruime kamer, groot bed - met lelijke groene bekleding - maar sliep goed, tv, spiegel en kast en 2 ruime kasten (met lelijk behang) strijkbout en fohn en douche met bad (douche hing erg laag).

wij moesten 3 uur van tevoren inchecken - alle ‘goede’ plaatsen waren al vergeven (volgens degene die ons hielp bij het inchecken - kon je al maanden van tevoren bellen voor plaatsen met meer beenruimt - dus ik zou het nog maar even proberen jeanette) bij jfk moesten we ook 3 uur van te voren inchecken (stond in iedergeval op de tickets). groeten

• Corné en Jildou

Wij hadden een niet hele grote kamer, met een kast met grote tv, een tafel met daarboven een spiegel, een (vonden wij) klein bed, waar verder niks mis mee was trouwens. Verder nog een kast en een badkamer met bad waarvan de douchekop ook ongelooflijk laag hing ( ben zelf 1.94) met een zo nog hardere straal, wel altijd lekker warm water.

Het bed werd elke dag opgemaakt en we kregen ook elke dag schone handdoeken.

Wij vonden het een uitstekend hotel, waar we als we nog eens naar nyc gaan zeker weer zouden verblijven.