pinpas vs creditcard

• Jorina

uhm ik heb een pinpas van de postbank en ik heb even gebeld en ik kan gewoon betalen pinnen etc. met dat ding

maarre nou had ik een vraagje hebben jullie dr ooit hinder van onder vonden ? het hebben van eeen pin pas in ny ??

thanks,

Jo

• annewil

'n pinpas is om te pinnen, dus geld uit de muur halen. Dat kan handig zijn natuurlijk.

Maar 'n creditcard (om mee te betalen) is veel handiger in NY en is soms ook echt noodzakelijk!

• S

haal gewoon 500 dollar uit de muur met je pinpas dan betaal je 2,50 euro aan transactie kosten , dat lijkt me genoeg voor 24 uur.

goedkoper dan cc lijkt mij.

• annewil

Je betaalt geen transactiekosten als je de creditkaart gebruikt(en het bedrag wordt pas de volgende maand van je bankrekening afgeschreven).

In de VS is het hebben van een creditcard bijna noodzakelijk. Als je b.v. een auto wilt huren gaat dit echt niet lukken zonder creditcard.

Ook voor vele reserveringen is het buitengewoon handig.

• monique

geld pinnen met postbamk pinpas gaat prima maar let wel dat las je pas het om een of andere reden het niet doet ,je dus ook geen geld kan halen uit de muur.en inderdaad iest reserveren zonder creditcard kan niet .