overnachtingen in NY

• Bob

Eind juni ga met mijn zoon naar NY, maar zoeken nog overnachtingsmogelijkheden voor 5 a 6 nachten. Wel gekeken naar hotels/hostels, maar die zijn toch redelijk duur. Is er iemand of kent iemand iemand die een appartement particulier verhuurd voor een week of dat iemand een kamer verhuurd.

Groeten, Bob.

• Erik

Probeer het eens via www.lodgis.com.

• Roos

Hoi ik zoek ook nog iets goedkoops voor in augustus. Dat lodgis was een goed idee. Bij appartment share stonden wel wat goedkope dingen. Ik weet niet of het voor een paar dagen mogelijk is. Ik heb zelf ook hostels gezocht. Als je het niet erg vindt om met 8en op een kamer te liggen kun je voor 22 dollar per nacht overnachten in de Wanders Inn. (www.hostels.com). Ook kun je soms op een universiteit terecht. De campus is dan leeg en ze verhuren die kamers meestal heel goedkoop. Ben ik zelf nog mee bezig, als ik iets meer weet laat ik het wel horen.

Heeft er verder nog iemand een goed idee hoe je goedkoop in NY kunt verblijven? wij gaan 2 weken in augustus en zijn arme studentjes…

groetjes

• Ellentje

Vraag eens wat info aan de NY'ers zelf: www.askanewyorker.com

• Nancy

Het is sowieso relatief duur om in NYC aan een goede kamer o.i.d. te komen, dit komt o.a. ook door de hoge belastingen.

In september ben ik 4 dagen in NYC met mijn vriend. Via www.expedia.nl hebben wij een goede deal gevonden in Hotel Grand Union. Centraal gelegen, etc. We betalen ongeveer 200 euro per persoon!