Hoe lang?

• Roland/Yvonne

Wij gaan eind Augustus begin September 11 dagen naar New York en als ik al de verhalen moet geloven is dat veel te kort.

Ik denk dat je gewoon een paar keer moet gaan en dan heb je misschien zo`n beetje alles gezien.

Volgens ons veveel je je nooit in New York

• annewil

Inderdaad, wij gaan a.s. zondag voor de 3e keer.

De eerste keer zijn we 10 dagen geweest, de tweede keer 1 week, nu gaan we 2 weken en ik weet zeker dat we nog een keer terug zullen gaan!

• Ellentje

Hoi Roland & Yvonne!

Wij gaan ook 10 dagen naar NYC, van 1 tem 10 sept… wanneer gaan jullie juist?

We verblijven in het Affinia Dumont, het word onze eerste keer naar de Big City… ben benieuwd! Ik tel alvast af!!

Groetjes

E.

• Roland/Yvonne

wij gaan 29 augustus en verblijven alleen als we slapen in het milford plaza

gr

Roland&Yvonne

• Eveline

Als je 8-10 dagen gaat, hoeveel zijn jullie gemiddeld kwijt, en een pakketreis of los ticket/hotel? Waar geboekt! Ik heb gezien dat over t algemeen pakketreizen veel goedkoper zijn, maar idd maar 4/5 dagen!

• Roland/Yvonne

wij hebben de vlieg tickets via airmiles gekocht en dat koste ons met luchthavenbelasting €800 en het hotel hebben we rechtstreeks via het hotel geboekt en dat was met tax €1100