4 dagen

• Tom

super toverfee

dit geeft me een goede basis

bedankt

• toverfee

Tom heel veel plezier in New York!

Laat ons als je terug bent even weten hoe je het hebt gehad en hoe dat met die New Yorker is gegaan.

Daar ben ik wel benieuwd naar.

Je gaat je daar zeker niet vervelen :)

New York is heeeeeeeeeeeeeel leuk!!!!

groetjes toverfee

• toverfee

thanks voor de info!

ik ga hier zeker gebruik van maken als er op de datum dat we er zijn inderdaad een wedstrijd is

groetjes toverfee

• Tom

dat zal ik doen toverfee

bedankt

• Laura

Hoi Toverfee,

Even ter aanvulling: 13 april zijn wij naar een wedstrijd van de New York Mets geweest. We zijn op de bonnefooi naar het Shea Stadium gegaan (in Queens) en er waren nog genoeg kaartjes beschikbaar. Het schijnt dat het pas echt druk wordt als het er om gaat: met de Play-offs dus… Maar misschien wil je echt naar de Yankees, dan heeft dit advies natuurlijk geen zin!! In ieder geval veel plezier!

Groetjes,

Laura

• Tom

ik zit in New York en heb even tijd om te internetten. Er wordt ontbijt voor me klaargemaakt door Dan in zijn huis. Kan het nog luxer?

Gisteren naar Maceys geweest, boottocht 3 uur gnomen om de skyline te zien, Vanadaag naar museum modern art, Helaas pelen de yankees niet thuis. Opera in het Metrepolitan was prachtig. Broadway en het theatre ditrict is ongelovelijk. Net als het uitzicht op Empire State building. Having a good time here.

• Patrick van der H.

De Yankee$ spelen dit weekend(vrij-zat-zon) drie keer THUIS hoor.