New York Informatie

• Hawkmoon

Weet iemand of je ergens in Nederland ook informatie boekjes kunt bestellen / kopen omtrent het openbaar vervoer, plattegronden van New York en de staat NY, metronetwerken etc. etc? Zo ja, welk(e) boek(en) raden jullie mij aan?

• anne

Ik vind de Capitool-gids van New York erg handig: boordevol informatie, veel plattegronden (ook per wijk) , 'n metro-kaart en heel veel tips.

• annie

Wij vertrekken morgen al naar NY. Uit deze pagina heb ik ook informatie over busvervoer gevonden zoals de Gray Line en Coach express. Wij hebben online tickets gekocht voor vervoer per bus van Newark naar Midtown Manhattan voor $10,00 per persoon.

Succes verder.

Annie

• Laura

Hoi Hawkmoon,

Wat ik een erg prettig boekje vind en waar wij elke keer veel plezier aan beleven is de DoMINIcus-gids. De naam zegt het al: het is geen grote gids waarbij elk stadsdeel toegelicht wordt met hoogtepunten en een gedetailleerde plattegrond. Handig om mee te nemen, want zwaar is tie zeker niet!

Veel succes, plezier en groetjes,

Laura

• Eveline

Bij de Bruna hebben ze een heel leuk boekje, weet zo niet van welk merk, maar er zit een kompasje in en een handige uitklapbare kaart van metro en van de stad zelf. Heb vele boekjes bekeken maar vond deze toch het meest functioneel, kost iets van 11/12 euro.