Lichtjes kerstboom

• Sem

Wij gaan eind november begin december naar New York en willen er bij zijn als de lichtjes aan gaan van de kerstboom. In 2004 zijn de lampjes aangegaan op 30 november en in 2003 op 3 of 4 december, kan iemand mij vertellen of hier een logica achter zit of dat ze dat op dat moment beslissen??

En hoe zit het nou met spullen kopen bijv. kleding kan ik met een lege koffer gaan of kan ik het echt maar tot 175 euro spullen kopen??

En mijn laatste vraag is het ook te doen zonder credit, visa card etc. betaal liever contant of pin

• dnhk

Kerstboom wordt per traditie op de eerste woensdag in december om 19:30-20:00 aangestoken.

ik ga altijd met een bijna lege koffer heen en kom met een volle koffer terug.

Tot op heden ben ik “nog” niet door de douane in Nederland aangehouden. maar dat zegt natuurlijk niets. Je mag echt maar 175 euro mee terug nemen.

Ik knip bij kleding alle tags eruit, gooi alle bonnen wej en draag veel zodat het bij de vuile was kan.

Als je aangehouden wordt door de ned douane dan heb je waarschijnlijk een probleem maar dat is mij dus tot op heden nog niet gebeurt.

• Sem

Bedankt voor de info

En dan maar hopen dat we gewoon zo door mogen lopen

• Natasja L.

De Tree Lightning ceremony vindt dit jaar plaats op 29 november. Zie het volgende bericht:

Tree Lighting Take part in a New York City tradition at the 73rd Rockefeller Center Christmas Tree Lighting Ceremony. The 2005 Tree Lighting Ceremony will be a star-studded event broadcast live on NBC. Hundreds of thousands of people visit the most famous tree in the world each year to celebrate the holidays at Rockefeller Center.

Veel plezier!

• Natasja L.

Oh ja, kijk even op de site van Rockefeller Center, daar vind je alle informatie.

www.rockefellercenter.com

Succes.

• Sem

thanx!!!