Wij gaan binnenkort naar Ney York, nu willen we graag weten of we mogen roken in New York, waar wel en waar niet. Weet iemand dit ??
binnen mag je nergens roken op straat wel. Je zult veel mensen voor gebouwen zien hangen die snel ff een sigaret roken. Voordeel je vliegt intercontinentaal dus je kunt lekker goedkoop op schiphol sigaretten kopen. Overigens zal je regelmatig aangesproken worden door new-yorkers die een sigaret willen bietsen.
Dat ze weleens een sigaret van je willen heb ik ook al een paar keer meegemaakt. Verder mag je gewoon op straat roken. En voordat er weer mensen zijn die gaan zeuren, ik heb mijn peuken altijd netjes uitgemaakt en in de vuilnisbak gegooid of in de daarvoor bestemde asbakken. (die bv. bij de ingang van het hotel stond)
Ik kom net terug uit The Big Apple en er zijn kroegen waar meer mensen buiten staan dan aan de bar zitten. Het mag dus nergens.
Op mijn hotelkamer was geen probleem en tot mijn grote verbazing boven op het Empire State Building en op Newark airport mag het ook. Maar dan moeten ze niet eerst je aansteker in beslag hebben genomen, dat probleem had ik namelijk.
Ik ben zelf nu een aantal keer in NY geweest. Ben net een week terug.
Je mag inderdaad nergens binnen roken MAAR ben ik afgelopen keer wel in een aantal kroegjes geweest waar je wel stiekem mag roken. Dus dat houd in dat je na 1 of 2 uur in de nacht wel mag roken. Ik begreep er ook niks van maar het mocht echt.
Groetjes,
Suna
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?