winkelen in New York

• Tessa

Goeie dag,

Ik wil nog een keer naar New York en dit keer alleen maar om te shoppen. Weet iemand wanneer er uitverkoop is in New York (volgens mij in januari). Wie oh wie helpt mij de juiste datum te prikken voor de reis.

Groetjes

Tessa

• Martin

Hallo Tessa,

Je kan goed schoppen op een Outletpark in New Yersey, de bus vertrek bij de 42 street voor 37 doller en daar zijn heel veel winkers met veel kortingen.

Dat park heet Woodbyry Common Premium Outlets ik hoop dat je hier wat aan heb. Wij hebben zeker 2 koffers kunnen vullen met kleding en diverse andere dingentjes.

Groetjes Martin

• Tessa

Dank voor het bericht, staat genoteerd op mijn to do lijst. Maar is januari verder wel een geschikte tijd om te gaan ivm uitverkoop in de overige delen van New York?

Groetjes,

Tessa

• Ellentje

Dag Martin,

Woodbury Common Outlets ligt in Brooklyn, en niet in New Jersey. Zoals je waarschijnlijk wel weet worden er hoge taksen gerekend op kledij en dergelijke.

In New Jersey is ook een shoppingmall, genaamd Jersey Gardens, hier kan je ook net hetzelfde als in Woodbury Common kledij kopen aan interessante prijzen én ZONDER taksen.

Bus naar Jersey Gardens vertrekt vanuit Penn Station, geen idee wat het kost, ik geloof 17$ pp.

• Patrick van der H.

Van hun officiële site:

Woodbury Common Premium Outlets is located on Route 32 in Central Valley, NY. One hour north of New York City.

Woodbury Common Premium Outlets

498 Red Apple Court

Central Valley, NY 10917

(845) 928-4000

Ligt dus NIET in Brooklyn, maar een uurtje ten noorden van NYC.

• Ellentje

oeps!

Sorry, k'was alleen zeker dat het NIET in New Jersey lag…