boeken van reis

• Tessa

Wat raden jullie me aan betreft het boeken van een reis. Is het beter om een kant-en-klare reis te boeken…..Het nadeel hiervan vind ik dat je vast zit aan een aantal dagen (mij te kort). Of is het beter een losse vlucht en hotelovernachtingen te boeken …. En natuurlijk wat is het goedkoopst (des te meer geld blijft er over om van te shoppen).

Groetjes,

Tessa

• René

Ik zou de vlucht via internet boeken is meestal goedkoper.Je kan dit via van verzamelsites doen,soms loont het omrechtstreeks bij een luchtvaartmaatschappij.Het hotel kan je ook via internet boeken en doe dan ipv expedia.nl via expedia.com dit ivm de dollarprijs scheelt soms aardig.

alvast veel succes.

• Tine

Hoi Tessa,

Misschien is dit een tip voor je: veel reisorganisaties, waaronder Holland International en Oad Reizen bieden naast de standaard 3, 4 en 5-daagse reizen ook de mogelijkheid om de reis (en het verblijf) te verlengen.

Mijn reis is via Holland International geregeld en dat ging prima. Het voordeel van los boeken van vluchten is dat je tegenwoordig voor een appel en een ei naar New York kan. Vooral Continental Airlines heeft soms een goede aanbieding.

Dus qua prijsvergelijking zou je met de vlucht beter uit kunnen komen door het los te boeken.

Groetjes

Tine :-)

• dnhk

Wij hebben via KLM onze airmiles ingeleverd ticket was 250 euro en verder hebben we via ebookers een hotel gezocht. Ging prima en was uiteindelijk voor ons de goedkoopste oplossing. Als je met airmiles vliegt ben je wel gebonden aan bepaalde vertrek en terugkomst tijden.

• Roland/Yvonne

hoe kan het dat jullie tickets maar via airmiles maar 250 euro kosten

die van ons koste 300 euro