tickets hier of daar

• Evert van der Linden

Hi-we gaan binnenkort naar The Big Apple. Aangezien niets voor niets is, zou ik graag willen weten waar we (drie personen) het goedkoopste - makkelijkste is om tickets te kopen (o.a.voor hop on hop off buss, musea, etc etc).

bvd,

evert

• Martijn

Ticketmaster.com is een van de grootste.

Ik heb d'r o.a. kaartjes gekocht voor ‘n baseball match (Yankees - Pirates) en ’n muzikale voorstelling (Stomp).

• Evert van der Linden

ik heb op deze site wel eens iets gelezen over Tax Free kopen. Je kan naar het schijnt bij (bv) Macy's een pas kopen zodat je geen Tax hoeft te betalen?

Klinkt mij vreemd in de oren, en indien waar geldt dit voor alles??

Evert

• Chrissie

Hoi Evert,

Hier de link naar de busdienst van de hop on hop off waar je je tickets ook kan reserveren, kan je misschien prijsvergelijken met de andere site die martijn vermeld, je hebt me niet meer gemaild hiervoor, weet je nog van het reisburo ha ha

zie toevallig hier je naam, zoek zelf ook altijd info hier….

http://www.inetours.com/New_York/Tours/DD_Bus_Tour.html

Groetjes

• Evert van der Linden

Dit is wel erg toevallig dat ik jouw hier tref. Hoe klein is de werel???!!!

Mocht je nog meer tips, trics of links hebben……altijd welkom.

groet uit Etten-Leur

• Ingrid

Je kan inderdaad bij Macy's een kortingskaart krijgen. Bij de klantenservice moet je vragen om een International Savings Card, hiermee krijg je 11% korting op je aankopen. Hier komt dan wel weer de tax bovenop.

• Chrissie

haha

ja toevallig he, leuk!

nou ja zo toevallig is het niet, we willen beide info over NY natuurlijk

ik net zo goed….haha

hey, k zie je nog

doei doei

• Evert van der Linden

Hoi Ingrid-geldt deze kortingskaart alleen bij Macy's of zijn er nog meer zaken alwaar je dergelijke kortingskaart kunt krijgen.

alvast bedankt,

Evert

• Monique

Ik weet dat je bij Bloomingdales ook een dergelijke kaart bij de klantenservice kunt halen. Ga je meer dan 100 dollar besteden dan kun je op vertoon van je bonnetjes nog een presentje komen halen. Een andere tip is om voordat je vertrekt naar NY nog even op de sites van de betreffende warenhuizen te kijken omdat je daar vaak kortingsbonnen treft die je kunt uitknippen en waarmee je weer aan de kassa korting krijgt op sommige artikelen.

• Evert van der Linden

wel lijken wel echte Nederlanders!

bedankt.

Evert